Rijana je pre nekoliko meseci lansirala kolekciju šminke Fenty, što je očito bio pun pogodak jer se ta kolekcija našla na "Tajmovoj" listi 25 najboljih izuma godine.

"Bilo mi je veoma važno da svaka žena oseća da je uključena u ovaj brend. Sve smo različite i imamo različite nijanse boje kože, pa smo odmah napravili puder u 40 različitih nijansi", rekla je lepotica sa Barbadosa.

I već to je samo po sebi velika stvar. Jer, tamnopute žene nisu imale mnogo izbora, pošto je gotovo nemoguće naći puder u tamnoj boji kože, pa se često videla razlika u boji između vrata i lica.

Većina poznatih brendova proizvodi nijansu "boje peska" kao najtamniju, pod pretpostavkom da sve tamnopute žene imaju istu braon nijansu kože.

Pošto je Rijana uradila nešto drugačije, nije ni čudo što je kolekcija tako uspešna!

Preciznije, njeni proizvodi su se tako brzo rasprodavali, najpre puderi tamne nijanse, da je RiRi do sada samo od toga zaradila 72 miliona dolara!

Drugim rečima, ona je za tamnopute dame, u industriji lepote od septembra uradila više nego drugi brendovi decenijama unazad.