Nemački Daimler će opremiti vozilo "smart fortwo" na benzinski pogon sa mikro-hibridnim sistemom "start-stop" počev od oktobra ove godine, objavila je kompanija.
Nemački Daimler će opremiti vozilo Smart Fortwo na benzinski pogon sa mikro-hibridnim sistemom "start-stop" počev od oktobra ove godine, objavila je kompanija.
Taj sistem će smanjiti potrošnju goriva u proseku za oko osam procenata, a u uslovima gardske vožnje i do 20 odsto, zbog češćeg elektronskog usporavanja i pokretanja vozila.
Pored toga, Smart Fortwo CDI biće opremljen zatvorenim dizel filterima koji značajno smanjuju emisiju štetnih gasova.
Prosečna potrošnja oba motora, jednog od 52 kilovata i 71 konjske snage, i drugog od 45 kilovata i 61 konjske snage s mikro hibridom, je 4,3 litra na 100 predjenih kilometara, a emisija ugljen dioksida smanjena je na 103 grama po kilometru.
Sistem "start-stop" omogućava kontrolu elektronike za zaustavljanje motora čim vozač zakoči i brzina padne ispod osam kilometara, obično kada se približi semaforu.
(Beta)
Taj sistem će smanjiti potrošnju goriva u proseku za oko osam procenata, a u uslovima gardske vožnje i do 20 odsto, zbog češćeg elektronskog usporavanja i pokretanja vozila.
Pored toga, Smart Fortwo CDI biće opremljen zatvorenim dizel filterima koji značajno smanjuju emisiju štetnih gasova.
Prosečna potrošnja oba motora, jednog od 52 kilovata i 71 konjske snage, i drugog od 45 kilovata i 61 konjske snage s mikro hibridom, je 4,3 litra na 100 predjenih kilometara, a emisija ugljen dioksida smanjena je na 103 grama po kilometru.
Sistem "start-stop" omogućava kontrolu elektronike za zaustavljanje motora čim vozač zakoči i brzina padne ispod osam kilometara, obično kada se približi semaforu.
(Beta)