Prošli su dani kad su retki šokirali oblačeći se ekscentrično, zavladala je estetika ružnog… u tolikoj meri da je sad šik onaj ko je obučen normalno. I ne nosi plastiku.

Ova pomama za "čudnim" dizajnom koji ne možete opisati drugačije nego kao ružan, zahvatila je i velike modne kuće. Setite se samo "Balensijaginih" izleta:

Prvo su napravili ceger i prodavali (i rasprodali) ga za 2.000 evra.

Pošto je to "prošlo", stigla je i suknja koja bukvalno izgleda kao da je napravljena od patosnice za kola, za "tričavih" 1.900 evra.

Onda gumica za kosu od 145 evra...

... i konačno:

Kroks klompe sa platformom. Rasprodate, naravno. Za 680 evra po paru.

Onda je francuski brend Celine u prodaju pustio providnu plastičnu torbu

Ne.

Francuski brend Celine pustio je u prodaju providnu plastičnu KESU koja izgleda baš tako. Kao kesa.

Na njoj piše ime brenda, a tu je i upozorenje na četiri jezika, engleskom, francuskom, nemačkom i italijanskom, da se kesa drži podalje od beba i male dece zbog opasnosti od gušenja.

A sada se po društvenim mrežama sprdaju na račun gumenog cegera modne kuće "Guči", koji košta 980 dolara, dolazi u nekoliko boja i izgleda ovako:

undefined Guči gumeni ceger

Kao torba za prljav veš recimo. Ili, za odlaganje baštenskog alata ili nabavku... tako nešto…

Ali, eto je, gumena, sa krupnim logom brenda sa strane, u crvenoj, žutoj, roze i nekoj boji psećeg govanceta.

Nema potrebe ni da vam prepričavamo komentare. Verovatno je i vama palo na pamet nešto slično: "Konačno, korpa za veš u koju možete da stavite svoju guči odeću… "Godinama već pokušavam da nađem lepu korpu za veš, evo onoga što sam tražila"… i, naravno "Ovo je tužno, Guči".

Ali, zaljubljenici u modu su čudan soj. A "nadležni" iz modnih kuća to koriste. Na trenutke deluje kao da se samo dobro zezaju na račun modnih trendova, ali onda pogledate cene i shvatite da u stvari trljaju ruke, prodajući maglu.

Otkrivene sve tajne porodice Guči

Jezive scene na "Guči" reviji u Milanu!