Coca Cola sa alkoholom
MONDO/Stefan Stojanović 

"Koka-Kola" je u Japanu lansirala svoje prvo alkoholno piće, sa ukusom limuna, u pokušaju da osvoji nova tržišta i potrošače.

Američki gigant u proizvodnji pića u prodaju je danas pustio tri vrste penušavog pića sa ukusom limuna, sa tri do osam procenta alkohola, prenosi Bi-Bi-Si.

Novi proizvod, koji je "Kola-Kola" opisala kao "jedinstven" u svojoj 125-godišnjoj istoriji, namenjen je rastućem tržištu mladih - pogotovu ženskog pola, ali nije planirano predstavljanje novog pića na tržištima izvan Japana.

U skladu sa tradicijom ove kompanije, recept je strogo čuvana tajna, ali je novo piće pravljeno po modelu popularnih japanskih pića ču-hi - mešavine lokalnog alkohola i raznih voćnih ukusa.

Inače, japansko piće ču-hi na tržištu je svojevremeno predstavljeno kao alternativa za pivo, pokazavši se posebno popularnim među pripadnicama ženskog pola.

Japanske kompanije kao što su "Suntori", "Asahi" i "Kirin", trenutno dominiraju u proizvodnji konzervi pića ču-hi, čiji su najpopularniji ukusi snažni citrusi poput grejpfruta ili limuna.

Osvežavajuća pića s niskim procentom alkohola ("alkopop") postala su popularna u Evropi i Britaniji '90. godina, ali su izazvala i polemiku, jer su mnogi bili zabrinuti da bi takva pića mogla da ohrabre mlade da piju više alkohola.

Zašto pijemo alkohol i šta to govori o nama