Najveći češki proizvodjač automobila, Škoda iz Mlade Boleslave, povećala je prošle godine udeo na tržištu srednje Evrope na 18,6 odsto, a rekord u prodaji je oborila i na Balkanu - u Bosni i Hercegovini i Srbiji.

Prošle godine je Škoda prodala 492.000 automobila, a prema rečima šefa Detlefa Vitiga, ta kompanija ima vrlo realne ambicije da zahvaljujući novim pogonima u Rusiji i Kini do 2008. godine poveća prodaju na 700.000 vozila godišnje.

Dobrim prošlogodišnjim rezultatima pomoglo je i povećanje prodaje u Sloveniji za 16,4 odsto i Hrvatskoj za jedan odsto, do su istorijski najbolju prodju su, prema podacima dnevnika "Hospodaržske novini", Škode imale i u Srbiji, Majdarskoj, Rumuniji, Bugarskoj i na Baltiku.

Neprikosnoveni lider tržišta u Češkoj, Slovačkoj, Bugarskoj i Bosni i Hercegovini je Škoda gde ima montažni zavod, a prvi put od prošle godinei u Poljskoj, gde je tradiconalno jak italijanski Fijat.

(Beta)