Kako ubrzati mrsavljenje.html

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Sagorite do 500 kalorija bez vežbanja

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Jednostavne stvari poput konzumiranja hladne vode mogu da ubrzaju sagorevanje masti.

Izvor: Guliver/Getty images, Image_Source_

Ne postoji trik koji će vam skinuti višak kilograma sam po sebi, odnosno, činjenica je da morate da se krećete i da vodite računa o ishrani ako želite vitku liniju. Ali, postoje neki trikovi koji mogu da vam pomognu, odnosno ubrzaju sagorevanje masti, tako da sagorite i do 500 dodatnih kalorija dnevno.

Nutricionistkinja Suzi Barel otkrila je pet saveta koji će vam pomoći da "spržite" dodatne kalorije.

Pijte hladnu vodu

Ranije je otkriveno da hladnoća – tuširanje hladnom vodom, vežbanje napolju – zimi pomaže proizvodnju braon masti. To pomaže telu da efikasnije koristi energiju, što znači da se kalorije brže sagorevaju, odnosno da mršavite.

Nutricionistkinja Barel kaže da ispijanje hladne vode ima slične efekte.

"Telo sagoreva više energije da bi zagrejalo telo zimi, tako da mora da radi isto i kada je izloženo hladnoj tečnosti ili hrani", kaže ona.

Ona dodaje i da je jedna studija dokazala da ljudi koji su konzumirali šest do osam čaša hladne vode dnevno sagore i do 100 kalorija više.

Unosite protein uz svaki obrok

Proteini pomažu da duže budemo siti, zato što ih telo sporije vari. Za razliku od ugljenih hidrata, ne pretvaraju se u šećer.

"U poređenju sa masnom hranom i ugljenih hidratima, proteinske namirnice poput mesa, jaja, ribe i mlečnih proizvoda zahtevaju da telo napornije radi kako bi ih svarilo. To znači da ćete sagoreti više kalorija vareći komad pilećih prsa i salate, nego što ćete sagoreti dok varite sendvič sa šunkom", objašnjava nutricionistkinja.

Ona savetuje da u svaki obrok dodate pomalo proteina, jer ćete na taj način sagoreti dodatnih 20-30 kalorija po obroku.

Umesto u kafić, u šetnju

Zamenite sedenje na kafi sa prijateljicom šetnjom sa prijateljicom. Umesto što biste sele da popijete kafu i da se ispričate, šetajte i ćaskajte – tako ćete biti fizički aktivniji, a da gotovo ni ne osetite.

"Samo 20 minuta šetnje će ubrzati sagorevanje kalorija za najmanje 100 kalorija", ističe nutricionistkinja.

Stajanje umesto sedenja

Možda posao od vas zahteva da sedite i po nekoliko sati, i to ne možete da promenite. Ali, dok seckate namirnice za ručak, recimo, radite to stojeći. Zapravo, sve što možete radite stojeći, a ne sedeći.

Takođe, ako morate da sedite veći deo dana, nije loše da navijate alarme koji će vas podsetiti da ustanete makar na pet minuta da prošetate po kući, kancelariji...

Komentari 5

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

profisionalac

Sve ovo navedeno nije lose i ima efekta koliko toliko.ali najbotnija je ishrana,kontrola ishrane i anaerobni trening koi mora zapamtite mora da traje minimum sat vremena.to podrazumrva da je puls stalno odo 125 do 135.to se postiz sa trcanjem vezbama u mestu i brzim hodom.to svako od nas moze da radi,a ne da baca pare na kvazi trenere novokomponovane i priucene.opet kazem ishrana je najbitnija da nije buno masna i da nema pyno ugljenih hidrata.i masti i hidrate treba jesti like organiceno umereno.verujte da ce te smrsati sigurno.

Budalanakv2

@profisionalac Slanina će te držati duže sitim nego 2 kuvana jaja. Jeste, slanina ima više kalorija, ali mast ne diže insulin, a previše proteina se pretvara u glukozu, znači debljaš se deponuješ mast. Brza šetnja je najbolja vežba jer će ti posle napornog treninga telo tražiti UH, teško se možeš kontrolisati.

ja

od kad je zahladnelo nemojte piti hladnu vodu. Prehladićete grlo i želudac.

Inicijalizacija u toku...
loader