Vezbanje napolju koje vezbe da radim.html

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Želite da trenirate napolju? Evo koje vežbe da radite!

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Lepo je vreme – iskoristite to da odradite trening napolju, dobro je i za fizičko i za mentalno zdravlje. A evo i plana treninga koji predlaže fitnes ekspert...

Izvor: Guliver/Getty Images/thomasandreas

Istraživanje sprovedeno u Velikoj Britaniji pokazalo je da oko 50 odsto odraslih ljudi dnevno provode manje od jednog sata napolju i da bi 70 odsto njih želelo da provodi više vremena napolju.

Važno je da budete napolju, bez obzira na to šta radite, ali možete i da "ubijete dve muve jednim udarcem" tako što ćete trenirati napolju.

Već ste sigurno čuli ponešto o tome koliko je važno da budete napolju. Blizina prirode pomaže da se oslobodite stresa, podstiče lučenje endorfina i tako poboljšava raspoloženje.

Još o tome kako priroda utiče na naše zdravlje pročitajte OVDE.

Da biste lakše sebe motivisali da vežbate napolju, fitnes ekspert Ele Linton dala je predloge vežbi koje možete da radite.

Najpre, zagrejte se tako što ćete oko dva minuta brzo hodati. Zatim, možete da radite sumo čučnjeve (ciljajte da vremenom dođete do 30). Za sumo čučnjeve je važno da vam stopala budu postavljena šire od kukova, ali i da pazite da vam kolena ne "prelaze" preko nožnih prstiju kada radite čučanj.

Sledeće, Lintonova savetuje da radite sprint na 100-200 metara. Nakon toga pronađite klupu na koju ćete da oslonite šake i da radite propadanja, pa iskorak na stranu. Kada radite iskorak na stranu, gledajte da se spustite što niže i da vam leđa budu prava.

Posle toga, opet radite sprint na 100-200 metara, pa čučanj na jednoj nozi – slobodno radite tako što ćete, barem za početak, jednu nogu oslanjati na klupu, radi stabilnosti.

Fitnes trener savetuje da nakon toga opet radite sprint. Nakon toga ne zaboravite da se istegnete.

"Vežbanje napolju može da bude pravo uživanje, ali ključna je priprema. Najpre, važno je da budete obučeni u skladu sa vremenom. Takođe, izaberite park ili neko drugo mesto koje odgovara vašem treningu. Na primer, ako trčite, bilo bilo bi dobro da pronađete rutu koja nije u blizini prometnih ulica, zbog saobraćaja i zagađenja. Ako ćete da radite trening snage, idite u obližnji park, ali planirate da idete u terminu kada neće biti pun dece", savetuje ona.

Evo kako možete da vežbate na stepenicama:

Pogledajte

00:00
7 saveta kako da najbolje iskoristite stepenice
mondo fitnes
Izvor: MONDO
Izvor: MONDO

A evo i nekoliko saveta za brzo hodanje:

Pogledajte

00:00
10 pravila brzog hoda
10 pravila brzog hoda
Izvor: MONDO
Izvor: MONDO

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

loader