Bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i upozorenja ekonomista da je štednja neophodna, Srbija dobija još jedan šoping centar - "Ušće", koji će u Beogradu biti otvoren u utorak, 31. marta, u 8 sati.

"Reč je o najvećem tržnom centru u regionu. Od 130.000 kvadrata, koliko zauzima ovaj prodajno-zabavni centar, 50.000 kvadratnih metara je rezervisano za butike u kojima će se prodavati roba širokog asortimana", rečeno je na konferenciji za novinare u ponedeljak u tržnom centru "Ušće".

Supermarket IDEA je na površini od 4.000 kvadratnih metara, restorani i barovi zauzimaju oko 1.000 kvadrata, kao i multipleks bioskop sa 11 sala! Parking je raspoređen u dve podzemne etaže, a ima mesta za 1.300 automobila.

Vlasnici ovog objekta, u koji je uloženo 150 miliona evra, su investicione kompanije MPC properties i Merill Lynch, uz podršku četiri banke - UniCredit, NBG, Piraeus i EFG.

"Izgradnja je počela krajem 2006. Više od 5.000 radnika ugradilo je, između ostalog, 20.000 panela na fasadi, 500 kilometara električnih kablova, 12.000 sijalica... Centar je kompletno rentiran godinu dana pre otvaranja, a zakupci su internacionalne robne marke, od kojih se neke prvi put pojavljuju u Srbiji", rekao je izvršni direktor MPC Properties Robert Švajcer.

Od 143 lokala, u kojima će biti zaposleno oko 1.200 radnika, 44 odsto butika će prodavati garderobu, 15 odsto obuću, četiri odsto dečiju garderobu i opremu. Posetiocima će na raspolaganju biti i sedam restorana brze hrane i šest kafića sa oko 600 mesta.

"U osnovi, ovaj tržni centar je, kao i većina sličnih, jednostavna i dosadna kocka. Međutim, eksterijer je urađen u jarkim bojama, tako da ova zgrada ne liči ni na jednu drugu u Beogradu. Želeli smo da bude atraktivna, privlačna, seksi", objasnio je arhitekta iz Milana Đerardo Saneli.

Prvog radnog dana "Ušće šoping centar" biće otvoren od 8 do 22 sata kad se za posetioce spremaju brojne akcije, iznenađenja i popusti, a ostalim danima centar će raditi od 10 do 22 sata.

Sigurno se pitate šta ovaj tržni centar pruža, a što već nema u "Delta Sitiju", na primer? Pre svega, bliži je centru grada, a kada je lepo vreme možete se i prošetati – potrebno je samo da prepešačite Brankov most. U centar vode tri pešačka ulaza iz Bulevara Nikole Tesle, Bulevara Mihaila Pupina, i od Ušća.

Zatim, tu su neke, za Srbiju, nove robne marke: J.Lo, Glou, Attrativi, Guess Jeans, Koton, Marrela, Roy Robson, Lollipops... U prodavnicama XYZ moći ćete da kupite modele iz najnovijih kolekcija modnih kuća Armani Jeans, Just Cavalli, Cerruti, D&G, Zehna, Exte, Boss...

Ono što ovaj tržni centra odvaja od sličnih u gradu su i prodavnice obuće - ima ih zaista dosta: Graffiti, Stiefelkonig, Brown Shoes, Nursace... kao i dobra ponuda garderobe, obuće i opreme za decu.

Naravno, tu je i igraonica za najmlađe.

Ma, sve je tu, samo još da legne plata.

(MONDO)