Renault je predstavio Megane RS, "hot hatch" verziju svog novog predstavnika u C segmentu. Mnogi detalji preuzeti su od Megane Trophy trkača, poput kombinacije "piano" crnog trima i živopisnog žutog finiša. Naravno, nešto "mišićavija" karoserija u odnosu na standardni model se podrazumeva.
Renault je predstavio Megane RS, "hot hatch" verziju svog novog predstavnika u C segmentu. Mnogi detalji preuzeti su od Megane Trophy trkača, poput kombinacije "piano" crnog trima i živopisnog žutog finiša. Naravno, nešto "mišićavija" karoserija u odnosu na standardni model se podrazumeva.
Prateći nasleđe Meganea F1 Team R26 i Meganea R26R, novi sportista je maksimalno iskoristio svoj pedigre. Iskustvo je preneseno, tehnologija unapređena, tako da je rezultat sasvim evidentan.Ispod haube novog Megane Renault Sporta se nalazi novi 2,0-litarski turbo motor sa 16 ventila koji isporučuje maksimalnih 250 KS pri 5500 o/min, uz maksimalni obrtni moment od 340 Nm pri 3000 o/min.
Dobitak su 20 KS i 40 Nm u odnosu na Megane R26R. Ono što odlikuje unapređeni agregat je odsustvo turbo rupe, i dostupnost 80 procenata maksimalnog obrtnog momenta već pri 1900 o/min, što čini Renault Megane RS upotrebljivim u svakodnevnim uslovima vožnje. Motor je uparen sa šestostepenom manuelnom transmisijom. Akcenat je stavljen i na ”audio” kvalitete, tako da se uzbudljivi zvuk iz izduvne cevi prijatno čuje i u kabini automobila.
Što se sistema oslanjanja tiče, on je nasleđen od prethodnika. Funkcije sistema oslanjanja i upravljača su odvojene, da bi se osigurali izuzetno visoki standardi kada je reč o upravljivosti i stabilnosti.
Dostupne su dve verzije karoserije, baš kao i za sportske derivate Clia i Twinga. Razlika između Sport i Cup verzije je u tome što Cup dolazi sa ograničenim proklizavanjem diferencijala, što mu omogućava još bolju trakciju. Ono u čemu novi Megane RS prednjači je i sportski izgled. Prednji odbojnik poseduje inkorporirana dnevna svetla u LED tehnologiji, kao i spojler koji podseća na "nos" R28 Formula 1 bolida. Sportski izgled kompletiraju 18-inčni aluminijumski naplaci, centralno postavljen završetak izduvne cevi i zadnji difuzor.Prateći nasleđe Meganea F1 Team R26 i Meganea R26R, novi sportista je maksimalno iskoristio svoj pedigre. Iskustvo je preneseno, tehnologija unapređena, tako da je rezultat sasvim evidentan.Ispod haube novog Megane Renault Sporta se nalazi novi 2,0-litarski turbo motor sa 16 ventila koji isporučuje maksimalnih 250 KS pri 5500 o/min, uz maksimalni obrtni moment od 340 Nm pri 3000 o/min.
Dobitak su 20 KS i 40 Nm u odnosu na Megane R26R. Ono što odlikuje unapređeni agregat je odsustvo turbo rupe, i dostupnost 80 procenata maksimalnog obrtnog momenta već pri 1900 o/min, što čini Renault Megane RS upotrebljivim u svakodnevnim uslovima vožnje. Motor je uparen sa šestostepenom manuelnom transmisijom. Akcenat je stavljen i na ”audio” kvalitete, tako da se uzbudljivi zvuk iz izduvne cevi prijatno čuje i u kabini automobila.
Što se sistema oslanjanja tiče, on je nasleđen od prethodnika. Funkcije sistema oslanjanja i upravljača su odvojene, da bi se osigurali izuzetno visoki standardi kada je reč o upravljivosti i stabilnosti.
Pri pogledu na enterijer jasno je da se radi o automobilu iz sveta auto-moto sporta, počevši od sedišta sa naglašenom lateralnom podrškom, analognim pokazivačem broja obrtaja, pa do aluminijumskih papučica i specijalnog upravljača. Renault Sport ”potpis” je vidljiv na naslonima za glave, pozadini obrtomera, kao i armaturnoj tabli.
Prodaja bi trebalo da startuje u oktobru 2009.
(Vrele gume)