
U Bentliju tvrde da je novi "Continental Supersports" najbrži i najmoćniji serijski Bentli ikada napravljen.
Međutim, osim sirove snage i brzine, po rečima Franz-Josefa Paefgena, šefa marke, "Continental Supersports" označava novu eru. Paefgen je izjavio da će nakon završetka recesije, elitni automobili biti potrebni da pokažu pravi put.
Što se tiče samog modela, on je lakši za nešto više od 100 kg, uklonjena mu je zadnja klupa, a snaga podignuta na 621 konja, što mu omogućava sprint do "stotke" za 3,7 sekundi, i maksimalnu brzinu od 330 km/h.
Ono što je najznačajnija novost u vezi sa velikim kupeom je dodatak flex-fuel tehnologije W12 twin-turbo motoru.
Paefgen tvrdi da pri korišćenju E85 goriva, emisija CO2 može da se smanji do 70%. Sve u svemu, šef Bentlija je najavio da će do 2012. svi modeli marke imati flex-fuel mogućnost.
(Vrele gume)
Međutim, osim sirove snage i brzine, po rečima Franz-Josefa Paefgena, šefa marke, "Continental Supersports" označava novu eru. Paefgen je izjavio da će nakon završetka recesije, elitni automobili biti potrebni da pokažu pravi put.
Što se tiče samog modela, on je lakši za nešto više od 100 kg, uklonjena mu je zadnja klupa, a snaga podignuta na 621 konja, što mu omogućava sprint do "stotke" za 3,7 sekundi, i maksimalnu brzinu od 330 km/h.
Ono što je najznačajnija novost u vezi sa velikim kupeom je dodatak flex-fuel tehnologije W12 twin-turbo motoru.
Paefgen tvrdi da pri korišćenju E85 goriva, emisija CO2 može da se smanji do 70%. Sve u svemu, šef Bentlija je najavio da će do 2012. svi modeli marke imati flex-fuel mogućnost.
(Vrele gume)
Pridruži se MONDO zajednici.