Dita fon Tiz, Sindi Loper, Keti Peri i drugi dizajnirali su majice za kampanju "Modom protiv side" kompanije "H&M".
Švedska modna kompanija udružila je snage sa zvezdama šoubiznisa za liniju odeće koja ističe važnost zaštite prilikom seksualnih odnosa.
Odeću za novu kampanju "H&M" dizajnirali su kraljica burleske Dita fon Tiz, pevačice Keti Peri, Estel i Sindi Loper, kao i momci iz sastava N.E.R.D.
Dita fon Tiz napravila je majicu sa svojim potpisom i slikom svog lica, sa prepoznatljivim mladežom.
Keti Peri dizajnirala je neobični bodi sa prikazom ljudskih organa, među kojima dominira srce u kojem se nalazi "smajli".
Britanska pevačica Estel kreirala je majicu u stilu sedamdesetih, na kojoj piše "Život je prekratak. Vodite ljubav, koristite zaštitu".
Sindi Loper iskoristila je svoju pesmu iz 1983. godine i na majici napisala "Devojke samo žele… siguran seks", umesto "Girls just wanna have fun".Odeću za novu kampanju "H&M" dizajnirali su kraljica burleske Dita fon Tiz, pevačice Keti Peri, Estel i Sindi Loper, kao i momci iz sastava N.E.R.D.
Dita fon Tiz napravila je majicu sa svojim potpisom i slikom svog lica, sa prepoznatljivim mladežom.
Keti Peri dizajnirala je neobični bodi sa prikazom ljudskih organa, među kojima dominira srce u kojem se nalazi "smajli".
Britanska pevačica Estel kreirala je majicu u stilu sedamdesetih, na kojoj piše "Život je prekratak. Vodite ljubav, koristite zaštitu".
Za muškarce, tu su majice Farela Vilijamsa, Čeda Hjuga i Šeja Hejlija, koji su svoje poruke namenili upravo jačem polu.
Kolekcija "Modom protiv side" pojaviće se u "H&M" prodavnicama 28. maja, a sav prihod namenjen je fondacijama za podizanje svesti o tom oboljenju.
(MONDO, foto "H&M")