
Odgovor na Mercedes-Benz AMG S Klase stiže iz Bavarske, od kompanije BMW. Kao što je i logično, reč je o seriji 7, i to u "M" verziji, koja je uhvaćena u objektiv špijunskog fotoaparata u Minhenu.
Šta je to što "sedmicu" u M izdanju čini posebnom? Hauba motora je napravljena od aluminijuma, uz široku upotrebu specijalnih legura i upotrebu lakih materijala.
Ono što je tradicionalno kod BMW-a je prisutno i kod novog M7, a to je raspored masa po osovinama u odnosu 50:50, pored snažnog motora.
Šta je to što "sedmicu" u M izdanju čini posebnom? Hauba motora je napravljena od aluminijuma, uz široku upotrebu specijalnih legura i upotrebu lakih materijala.
Ono što je tradicionalno kod BMW-a je prisutno i kod novog M7, a to je raspored masa po osovinama u odnosu 50:50, pored snažnog motora.
Kao što je poznato, bi-turbo iz Alpine B7 sa 507 konjskih snaga ipak zaostaje za Mercedesovim "teškašima" S 65 AMG sa 612 konja i S 63 AMG sa 525 konja.
Da bi M7 bio konkurentan rivalima iz Štutgarta, 4,4 litarski V8 iz X5 i X6 M će biti "doteran" do najmanje 600 konjskih snaga, a što se performansi tiče, očekuje se sprint do "stotke" između 4 i 4,5 sekunde.
(Mondo/Vrele gume)
Da bi M7 bio konkurentan rivalima iz Štutgarta, 4,4 litarski V8 iz X5 i X6 M će biti "doteran" do najmanje 600 konjskih snaga, a što se performansi tiče, očekuje se sprint do "stotke" između 4 i 4,5 sekunde.
(Mondo/Vrele gume)
Pridruži se MONDO zajednici.