
Za nešto više od dva meseca će biti otkriven superaautomobil pod imenom Joss. Reč je o čedu Meta Tomasa, stručnjaka za aerodinamiku koji je radio za Stewart F1 tim. Dizajn i inženjering su kompletno odrađeni u Australiji.
Neko bi rekao da 469 konjskih snaga i 650 Nm i nisu neke naročite brojke u svetu SS automobila, ali karoserija od ugljeničnih vlakana, središnje pozicionirani 6,8 litarski V8 motor i masa od samo 938 kg jasno govore o čemu je reč.
Za sprint do "stotke" mu je potrebno samo 2,98 sekundi, dok je deklarisana maksimalna brzina preko 340 kilometara na čas.
Neko bi rekao da 469 konjskih snaga i 650 Nm i nisu neke naročite brojke u svetu SS automobila, ali karoserija od ugljeničnih vlakana, središnje pozicionirani 6,8 litarski V8 motor i masa od samo 938 kg jasno govore o čemu je reč.
Za sprint do "stotke" mu je potrebno samo 2,98 sekundi, dok je deklarisana maksimalna brzina preko 340 kilometara na čas.
Ono što upada u oči je odsustvo zadnjeg spojlera. U TMR-u kažu da zadnji venturi isporučuje dovoljno "downforcea", što je detalj već viđen kod McLarena F1. To je ostavilo prostora za atraktivno rešenje pozicioniranja izduvnih cevi.
Kao što je uradio i McLaren, tako i Joss planira da lansira i Le Mans verziju.
Joss je najavio proizvodnju od 25 primeraka u prvoj godini, a očekuje se da će svi biti prodati u kratkom roku. Procenjena cena je oko 600.000 dolara.
(MONDO/Vrele gume)
Kao što je uradio i McLaren, tako i Joss planira da lansira i Le Mans verziju.
Joss je najavio proizvodnju od 25 primeraka u prvoj godini, a očekuje se da će svi biti prodati u kratkom roku. Procenjena cena je oko 600.000 dolara.
(MONDO/Vrele gume)
Pridruži se MONDO zajednici.