Nemačka tjunerska kuća Edo Competition proizvela je specijalnu ediciju Ferrari Californije, koja dostiže 315 kilometara na čas za manje od 4 sekunde.
Pozicioniranje Ferrari Californije kao modela koji se može priuštiti baš se i ne slaže sa realnim stanjem stvari. Bez obzira na "etiketu", reč je o istinskom Ferrariju, koji je dospeo u ruke nemačke tjunerske kuće Edo Competition.
O izgledu ne treba trošiti reči, a Edo Competition pozabavio se i sa V8 motorom od 4,3 litra kojem je dodato 40 konjskih snaga, što je ukupno 500, zahvaljujući reprogramiranom ECU-u i dorađenom izduvnom sistemu.
Za sprint do "stotke" potrebno je 3,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 315 kilometara na čas. Doduše, proizvođač tvrdi da i standardna verzija može "ispod" 4 sekunde.
Ipak, čini se da su u Edo Competitionu uradili odličan posao, jer preterana dorada modela kao što je California može da izazove i suprotan efekat.
Dorađen sistem oslanjanja sa prilagodivim amortizerima i izbor između naplataka od 20 i 21 cola, uz mogućnost oplemenjenja enterijera, sasvim je dovoljan.
(MONDO/Vrele gume)
O izgledu ne treba trošiti reči, a Edo Competition pozabavio se i sa V8 motorom od 4,3 litra kojem je dodato 40 konjskih snaga, što je ukupno 500, zahvaljujući reprogramiranom ECU-u i dorađenom izduvnom sistemu.
Za sprint do "stotke" potrebno je 3,9 sekundi, dok je maksimalna brzina 315 kilometara na čas. Doduše, proizvođač tvrdi da i standardna verzija može "ispod" 4 sekunde.
Ipak, čini se da su u Edo Competitionu uradili odličan posao, jer preterana dorada modela kao što je California može da izazove i suprotan efekat.
Dorađen sistem oslanjanja sa prilagodivim amortizerima i izbor između naplataka od 20 i 21 cola, uz mogućnost oplemenjenja enterijera, sasvim je dovoljan.
(MONDO/Vrele gume)