Kia želi da usavrši ekološki prihvatljivije tehnologije i da do 2012. godine bude među prva četiri automobilska proizvođača sa najnižim emisijama CO2.
Korejanci sa ulaganjima u visini od 3 milijarde američkih dolara žele da usavrše ekološki prihvatljivije tehnologije, jer poslovna grupacija Hyundai-Kia do 2012. godine namerava da bude među prva četiri automobilska proizvođača sa najnižim emisijama CO2.
2012. godina nije određena tek tako, jer je to datum kada Kia u Južnoj Koreji namerava da predstavi serijsko vozilo sa FCEV pogonom na vodonikove gorivne ćelije (FCEV - fuel cell electric vehicles).
Za model cee'd inžinjeri kompanije Kia razvijaju benzinske i dizel hibride, koji će u kombinaciji sa sistemom ISG u narednim godinama smanjiti emisije ugljen dioksida.
Kia takođe radi na razvoju tzv. plug-in hibridnih tehnologija (upotreba električnih utičnica za punjenje baterija) i usavršava jedan od najsavremenijih pogona sa gorivnim ćelijama.
Pošto je južnokorejsko tržište vrlo zanimljivo za nove, okolini prihvatljive tehnologije, ti noviteti će se prvo predstaviti upravo tamo.
Ulaganja u okolini prihvatljivije tehnologije u visini čak 3 milijarde dolara predstavljaju znatan deo sredstava koje ta grupacija, inače 5-ti najveći automobilski proizvođač na svetu, ulaže u istraživanja i razvoj (ukupno 8 milijardi dolara za R&D).
(MONDO/Vrele gume)
2012. godina nije određena tek tako, jer je to datum kada Kia u Južnoj Koreji namerava da predstavi serijsko vozilo sa FCEV pogonom na vodonikove gorivne ćelije (FCEV - fuel cell electric vehicles).
Za model cee'd inžinjeri kompanije Kia razvijaju benzinske i dizel hibride, koji će u kombinaciji sa sistemom ISG u narednim godinama smanjiti emisije ugljen dioksida.
Kia takođe radi na razvoju tzv. plug-in hibridnih tehnologija (upotreba električnih utičnica za punjenje baterija) i usavršava jedan od najsavremenijih pogona sa gorivnim ćelijama.
Pošto je južnokorejsko tržište vrlo zanimljivo za nove, okolini prihvatljive tehnologije, ti noviteti će se prvo predstaviti upravo tamo.
Ulaganja u okolini prihvatljivije tehnologije u visini čak 3 milijarde dolara predstavljaju znatan deo sredstava koje ta grupacija, inače 5-ti najveći automobilski proizvođač na svetu, ulaže u istraživanja i razvoj (ukupno 8 milijardi dolara za R&D).
(MONDO/Vrele gume)