"Adidas", jedan od najpopularnijih sportskih brendova, 18. avgusta slavi svoj šezdeseti rođendan!Osnivač Adi Dasler je 1949. godine ovoj kompaniji dao ime po kombinaciji prva tri početna slova svog imena i prezimena, a tri crte je izabarao za simbol svog brenda.
"Adidas", jedan od najpopularnijih sportskih brendova, 18. avgusta slavi svoj šezdeseti rođendan!
Osnivač Adi Dasler je 1949. godine ovoj kompaniji dao ime po kombinaciji prva tri početna slova svog imena i prezimena, a tri crte je izabarao za simbol svog brenda.
"Trolist" je brzo postao popularan, a zahvaljujući dizajnu ovi sportski modeli postali su sastavni deo garderobe i onih koji se ne bave sportom. Za šetnju, putovanje, ali i ’šepurenje’ trenerke, patike, majice... sa tri crte postale su zaštitni znak mladih i ’modernih’.
Malo je poznato da popularnost ovog brenda seže i dalje u prošlost. Adi Dasler je svoju prvu patiku izradio još 1920. godine.
Od samog osnivanja "Adidas" podržava vrhunske sportiste: Džesi Ovens, Muhamed Ali, Maks Šmeling, Štefi Graf, Franc Bekenbauer...Osnivač Adi Dasler je 1949. godine ovoj kompaniji dao ime po kombinaciji prva tri početna slova svog imena i prezimena, a tri crte je izabarao za simbol svog brenda.
"Trolist" je brzo postao popularan, a zahvaljujući dizajnu ovi sportski modeli postali su sastavni deo garderobe i onih koji se ne bave sportom. Za šetnju, putovanje, ali i ’šepurenje’ trenerke, patike, majice... sa tri crte postale su zaštitni znak mladih i ’modernih’.
Malo je poznato da popularnost ovog brenda seže i dalje u prošlost. Adi Dasler je svoju prvu patiku izradio još 1920. godine.
I naši teniski asovi Novak Đoković i Ana Ivanović su, takođe, deo "Adidas" misije Impossible is nothing.
"Adidas" je i prvi brend sportske opreme koji je direktno došao u Srbiju. Kompanija Adidas Serbia d.o.o. je počela sa radom od sezone proleće/leto 2009, a kancelarija u Beogradu pokriva tržište Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije.
(MONDO)