Novi Citroen C3 uskoro stupa na tržište, a pored višeg kvaliteta i bolje iskorišćenog prostora, kupcima nudi i nešto revolucionarno - panoramski Zenit vetrobran.
Novi Citroen C3 uskoro stupa na tržište, a pored višeg kvaliteta i bolje iskorišćenog prostora, kupcima nudi i nešto revolucionarno - panoramski Zenit vetrobran
Kada se krajem ove godine, na tržištu Evrope pojavi nova generacija Citroena C3, pred njom će se naći veoma delikatan i nimalo lak zadatak - nadmašiti slavu i popularnost prethodnika, koji je do sada našao preko dva miliona kupaca širom planete (uglavnom na Starom kontinentu). Iako toga svesni, u Citroenu uopšte ne sumnjaju da će novi C3 biti veliki hit, pa čak i veći best seller od svog prethodnika, te da će značajno povećati udeo ovog francuskog proizvođača na tržištu B segmenta. A šta to novi C3 nudi i zbog čega su u Citroenu toliko sigurni u njegov veliki uspeh?
Pre svega, dopadljiv dizajn aktuelne generacije dodatno je "ispoliran" i doveden do savršenstva, koje će najpre ceniti pripadnice lepšeg pola. Pored toga, novi C3 obilovaće materijalima znatno višeg kvaliteta, a takva se očekuje i završna obrada. Ponuda unutrašnjeg prostora dostigla je još viši nivo efikasnosti, tako da se C3 slobodno može smatrati za jedan od najprostranijih malih automobila na tržištu, uopšte. Sa nepuna 4 metra dužine, širinom od 1,7 m i prečnikom okretanja od 10,2 metra, C3 se lako svrstava u grupu idealnih gradskih automobila. Uz to, ništa nije izgubio ni na praktičnosti, te je tu i odličnih 300 litara prtljažne zapremine. Citroen obećava i da će vozne karakteristike, ali i udobnost, takođe biti unapređene, te da će C3 postati omiljeno prevozno sredstvo, kako u gradu, tako i na dužim relacijama. A, tu je i još ponešto...Kada se krajem ove godine, na tržištu Evrope pojavi nova generacija Citroena C3, pred njom će se naći veoma delikatan i nimalo lak zadatak - nadmašiti slavu i popularnost prethodnika, koji je do sada našao preko dva miliona kupaca širom planete (uglavnom na Starom kontinentu). Iako toga svesni, u Citroenu uopšte ne sumnjaju da će novi C3 biti veliki hit, pa čak i veći best seller od svog prethodnika, te da će značajno povećati udeo ovog francuskog proizvođača na tržištu B segmenta. A šta to novi C3 nudi i zbog čega su u Citroenu toliko sigurni u njegov veliki uspeh?
Naime, reč je o tzv. Zenit vetrobranu, po prvi put primenjenom na jednom putničkom vozilu, koji se proteže skoro do sredine krova automobila, i omogućava izuzetno veliko vidno polje (oko 80 stepeni po vertikali). U kombinaciji sa tanjim A i B stubovima, ne samo što odaje utisak prostranijeg vozila, već osetno olakšava preglednost, naročito u gradskoj sredini.
Da ne ostane sve na tome, Citroen je novi C3 "napakovao" i tehničkim novotarijama u vidu RD4 mp3 audio sistema, Bluetooth hands-free sistema, USB Box-a putem kojeg je moguće spojiti kako USB flash disk, tako i hard disk ili iPod. Tu je i MyWay navigacioni sistem, u kombinaciji sa novim surround ozvučenjem, koje, prema rečima iz Citroena, omogućava doživljaj koncertne dvorane.
Nova "trojka" Citroena biće i nešto "zelenija". Drugim rečima, uz snižen koeficijent otpora vazduha (0,30), biće smanjena i potrošnja goriva, ali i emisija CO2. Prema tvrdnjama, HDi motor sa 90 KS trebalo bi da emituje svega 99 g/km CO2, a novi agregati koje se očekuju 2011. u kombinaciji sa drugom generacijom Stop & Start sistema, spustiće tu brojku na 90 g/km.
Citroen C3 proizvodiće se u Francuskoj, u cilju ostvarenja visokih standarda produkcije, a da bi sve "dečje bolesti" bile otklonjenje i pouzdanost dovedena do perfekcije, test-automobili prevaliće više od dva miliona kilometara, pre nego što otpočne komercijalizacija.
(Vrele Gume)