Kreacije italijanskih majstora mode Djordja Armanija i Gučija brendovi su za kojima žene, ali i muškarci širom sveta najviše žude, pokazalo je istraživanje kompanije za ispitivanje tržišta "ACNielsen".

Istraživanje je obuhvatilo 21.000 kupaca iz 42 zemlje, a pokazalo je da bi jedan od tri potrošača izabrao Armanijev ili Gučijev model – kad bi to sebi mogao da priušti.

Radikalni Armani-zaokret

Na nedelji mode u Milanu, Armani je još jednom oborio s nogu modni svet - unoseći radikalne promene u Armani-stil, koji više nije tako jednostavan i sveden, već pre svega ženstven.

Seksi žene

"Žene žele da budu seksi i - učiniću da budu seksi", rekao je Armani (71) pošto je predstavio kolekciju koja je dobila najveći aplauz u Milanu.

"Zabranjeno je nositi pantalone"

Nova Armani-dama je seksi, ženstvena i nikad, baš nikad ne nosi pantalone – pa u celoj kolekciji za jesen zimu 2006/2007 nema nijednih.

Prirodne boje uz ljubičaste detalje

Armanijeve suknje u okovratnici imaju karnere, u igri su i tufne, a boje su prirodne - uz ljubičaste ili pink detalje.

Armani dama obožava šubaru: crno belu ili plavo-ljubičastu.

Glamurozno kao... Guči

Guči za sledeću jesen i zimu ostaje pri glam-looku. Guči-dama nosi "naočare iz sedamdesetih", liči na Madonu u stilu "Hung up"...

Potpetice...

... još uvek su jako visoke.

Boje...

Iako dane provodi u prirodnim bojama obogaćenim "zlatnim sjajem", sa detaljima krzna, Guči-dama uveče "uskače" u bordo-crvenu ili od-glave-do-pete ljubičastu toaletu, naravno - uz neizbežnu Guči pismo-tašnicu.

(MONDO)