Kreacije italijanskih majstora mode Djordja Armanija i Gučija brendovi su za kojima žene, ali i muškarci širom sveta najviše žude, pokazalo je istraživanje kompanije "ACNielsen". Na nedelji mode u Milanu, kreacije sa tim potpisima oborile su publiku s nogu.
Istraživanje je obuhvatilo 21.000 kupaca iz 42 zemlje, a pokazalo je da bi jedan od tri potrošača izabrao Armanijev ili Gučijev model – kad bi to sebi mogao da priušti.
Radikalni Armani-zaokret
Na nedelji mode u Milanu, Armani je još jednom oborio s nogu modni svet - unoseći radikalne promene u Armani-stil, koji više nije tako jednostavan i sveden, već pre svega ženstven.Seksi žene
"Žene žele da budu seksi i - učiniću da budu seksi", rekao je Armani (71) pošto je predstavio kolekciju koja je dobila najveći aplauz u Milanu."Zabranjeno je nositi pantalone"
Nova Armani-dama je seksi, ženstvena i nikad, baš nikad ne nosi pantalone – pa u celoj kolekciji za jesen zimu 2006/2007 nema nijednih.Prirodne boje uz ljubičaste detalje
Armanijeve suknje u okovratnici imaju karnere, u igri su i tufne, a boje su prirodne - uz ljubičaste ili pink detalje.Armani dama obožava šubaru: crno belu ili plavo-ljubičastu.
Glamurozno kao... Guči
Guči za sledeću jesen i zimu ostaje pri glam-looku. Guči-dama nosi "naočare iz sedamdesetih", liči na Madonu u stilu "Hung up"...Potpetice...
... još uvek su jako visoke.Boje...
Iako dane provodi u prirodnim bojama obogaćenim "zlatnim sjajem", sa detaljima krzna, Guči-dama uveče "uskače" u bordo-crvenu ili od-glave-do-pete ljubičastu toaletu, naravno - uz neizbežnu Guči pismo-tašnicu.(MONDO)