GranCabrio je prvi model Maserati bez krova sa četiri sedišta u istoriji. Pokreće ga 4,7-litarski V8 motor sa 433 konjske snage iz GranTurisma S, uparen sa šestostepenom automatskom ZF transmisijom.
Neposredno pred IAA u Frankfurtu je Maserati obelodanio svoj novi model, Maserati GranCabrio. Verzija GranTurisma bez krova jednostavno izgleda fantastično.
Pitanja u vezi sa novim modelom sa znakom trozupca su se najčešće ticala krova, to jest, da li je on od tkanine ili metala, da li je zadržao četiri sedišta, ili je zadnja klupa žrtvovana, (kao kod Spydera), i naravno, koji će se motor naći ispod duge haube.
Odgovori su sada tu: za razliku od Ferrari Californije, GranCabrio ima platneni krov, koji pokriva četiri sedišta, te se na taj način štedi na masi i prostoru. Pitanja u vezi sa novim modelom sa znakom trozupca su se najčešće ticala krova, to jest, da li je on od tkanine ili metala, da li je zadržao četiri sedišta, ili je zadnja klupa žrtvovana, (kao kod Spydera), i naravno, koji će se motor naći ispod duge haube.
U suštini GranCabrio je prvi model Maserati bez krova sa četiri sedišta u istoriji. Pokreće ga 4,7-litarski V8 motor sa 433 konjske snage iz GranTurisma S, uparen sa šestostepenom automatskom ZF transmisijom.
(MONDO/Vrele gume)