Konačno, nakon višemesečnih spekulacija, Bugatti je skinuo veo sa svog novog modela. "Superkoncept" sa četvoro vrata našao se na štandu marke u Frankfurtu.
Konačno, nakon višemesečnih spekulacija, Bugatti je skinuo veo sa svog novog modela. "Superkoncept" sa četvoro vrata našao se na štandu marke u Frankfurtu.
Mada se do sada spominjalo ime Bordeaux, naziv novog modela je Galibier, po teškoj alpskoj deonici na kojoj se vozi Tour de France.
Jedna od Galibierovih najubedljivijih osobina je karoserija u dve boje, gde su vrata i prednja krila od poliranog aluminijuma, dok je ostatak u jedinstvenom tamno plavom karbon fiber tkanju.
Primetan je i uzdužni greben koji podseća na stare modele Bugattija poput Typea 35 i Typea 57.
Koncept pokreće verzija Bugattijevog osmolitarskog W16 motora. Za razliku od Veyrona, agregat je smešten napred, i može biti napajan etanolom.
Novi Bugattijev "superheroj" postiže brzinu od 350 km/h!
(MONDO/Vrele gume)
Mada se do sada spominjalo ime Bordeaux, naziv novog modela je Galibier, po teškoj alpskoj deonici na kojoj se vozi Tour de France.
Jedna od Galibierovih najubedljivijih osobina je karoserija u dve boje, gde su vrata i prednja krila od poliranog aluminijuma, dok je ostatak u jedinstvenom tamno plavom karbon fiber tkanju.
Primetan je i uzdužni greben koji podseća na stare modele Bugattija poput Typea 35 i Typea 57.
Koncept pokreće verzija Bugattijevog osmolitarskog W16 motora. Za razliku od Veyrona, agregat je smešten napred, i može biti napajan etanolom.
Novi Bugattijev "superheroj" postiže brzinu od 350 km/h!
(MONDO/Vrele gume)