Po svemu sudeći je BMW kroz Vision EfficientDynamics Concept najavio serijsku verziju "ekološkog" superautomobila. "Zeleni" M1 bi trebalo da se nađe u prodaji 2012. godine.
Po svemu sudeći je BMW kroz Vision EfficientDynamics Concept najavio serijsku verziju "ekološkog" superautomobila. "Zeleni" M1 bi trebalo da se nađe u prodaji 2012. godine.
Esencija novog modela čini hibridni sistem, sličan onom koji je prikazan sa konceptom u Frankfurtu. Trocilindarski 1,5 litarski turbo dizel će se naći u kombinaciji sa parom elektromotora, a snaga će se raspoređivati na sva četiri točka.
Još uvek u teoriji, sprint do stotke će biti ispod pet sekundi dok će maksimalna brzina biti elektronski ograničena na 250 kilometara na čas.
I drugi originalni detalji će se sa Vision Concepta preseliti u serijsku verziju, poput aktivne aerodinamike. Menjačka kutija će biti pozajmljena od M3, a osnažena aluminijumska šasija je već spremna.
Novi M1 bi trebalo da se stavi naspram Audija R8, a cena, verovatno šestocifrena.
(MONDO/Vrele gume)
Esencija novog modela čini hibridni sistem, sličan onom koji je prikazan sa konceptom u Frankfurtu. Trocilindarski 1,5 litarski turbo dizel će se naći u kombinaciji sa parom elektromotora, a snaga će se raspoređivati na sva četiri točka.
Još uvek u teoriji, sprint do stotke će biti ispod pet sekundi dok će maksimalna brzina biti elektronski ograničena na 250 kilometara na čas.
I drugi originalni detalji će se sa Vision Concepta preseliti u serijsku verziju, poput aktivne aerodinamike. Menjačka kutija će biti pozajmljena od M3, a osnažena aluminijumska šasija je već spremna.
Novi M1 bi trebalo da se stavi naspram Audija R8, a cena, verovatno šestocifrena.
(MONDO/Vrele gume)