Univerzalna oznaka za toalet izgleda ovako - za muškarce je to ikonica čoveka u pantalonama, a za žene u haljini. Tako makar svi mislimo. Međutim, da li sve vreme pogrešno tumačimo znak, da li ove ikonice predstavljaju baš to?
Saznanja do kojih se sasvim sličajno došlo prilikom jedne kampanje preokrenuće vam svet naglavačke. Želeći da izjednači muškarce i žene u poslovima koji se najčešće smatraju "muškim", kompanija "Axosoft" iz Arizone uradila je kampanju koja je otkrila da se zapravo nikada nije radilo o haljini na ženskom znaku za WC.
Ako nije haljina, šta vi mislite da predstvalja trougao na ženskom znaku? Tanja Katan iz ove firme kaže da su prilikom istraživanja saznali da trougao nikada nije trebalo da predstavlja haljinu, već plašt, a da je poruka koju ovi jednostavni simboli šalju, zapravo mnogo jača. Navodno, ikonica sa plaštom poručuje da žene mogu da budu superheroji.
"U nauci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, izopštene ili jednostavno zaboravljene. Devojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina", napominju iz "Axosoft-a" .
Kampanja "It was never a dress" (To nikada nije bila haljina) ima za cilj da podstakne razgovore o prihvatanju žena u svim vrstama poslova, bilo da se oni tradicionalno smatraju "muškim" ili ne.
MONDO
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
"Tebe i takvih kao ti se niko ne plaši, Partizan ima preča posla od Kupa": Mijailović oštro odgovorio Čoviću