"Folksvagena" će definitivno preuzeti "Porše", čime su otvorena vrata da svojoj liniji modela doda i sportski model "porše 911".
Nadzorni odbor "Folksvagena" potpisao je nacrt ugovora o preuzimanju "Poršea" u etapama, čime su otvorena vrata da svojoj raznovrsnoj liniji modela pridoda i "Poršeov" sportski model "porše 911".
"Folksvagen" je sredinom oktobra objavio je da će platiti 3,9 milijardi evra (5,8 milijardi dolara) za 49,9 procenata akcija u "Poršeovoj" filijali do kraja ove godine, u prvoj etapi udruživanja koje bi trebalo da se okonča 2011. godine.
Ratifikacija ugovora omogućiće direktoru "Folksvagena" Martinu Vinterkornu da rukovodi holding kompanijom "Porše", a direktoru finasija VW da postane član odbora direktora. Vinterkorn je planirao da "Folksvagen" pretekne japansku "Tojotu" na mestu najvećeg proizvođača kola na svetu i da zauzme lidersku poziciju među autokompanijama u isporukama i profitu do 2018. godine.
"Porše" će spajanjem postati deseta robna marka "Folksvagena", pod čijim okriljem posluju "Audi", veliki proizvođac luksuznih kola, kao i kompanija za izradu sporskih limuzima "Lamborgini" i britanski "Bentli."
"Folksvagen" i "Porše" postigli su u avgustu dogovor o udruživanju, čime su okončani višegodišnji pregovori.
Najveći evropski proizvođač motornih vozila će u svojim pogonima u Brazilu ove godine napraviti 800.000 automobila. Brazil je treće najveće tržište "Folksvagena", posle Kine i Nemačke.
Iz ove kompanije je prošle sedmice saopšteno da će uložiti i blizu 30 milijardi evra (45 milijardi dolara) širom sveta da bi unapredili i proširili svoj proizvodni opseg.
VW u ovom poduhvati sledi američki "Ford", koji je minule sedmice objavio plan za investiranje 2,3 milijarde dolara u Brazilu u narednih pet godina.
(agencije/MONDO)
"Folksvagen" je sredinom oktobra objavio je da će platiti 3,9 milijardi evra (5,8 milijardi dolara) za 49,9 procenata akcija u "Poršeovoj" filijali do kraja ove godine, u prvoj etapi udruživanja koje bi trebalo da se okonča 2011. godine.
Ratifikacija ugovora omogućiće direktoru "Folksvagena" Martinu Vinterkornu da rukovodi holding kompanijom "Porše", a direktoru finasija VW da postane član odbora direktora. Vinterkorn je planirao da "Folksvagen" pretekne japansku "Tojotu" na mestu najvećeg proizvođača kola na svetu i da zauzme lidersku poziciju među autokompanijama u isporukama i profitu do 2018. godine.
"Porše" će spajanjem postati deseta robna marka "Folksvagena", pod čijim okriljem posluju "Audi", veliki proizvođac luksuznih kola, kao i kompanija za izradu sporskih limuzima "Lamborgini" i britanski "Bentli."
"Folksvagen" i "Porše" postigli su u avgustu dogovor o udruživanju, čime su okončani višegodišnji pregovori.
VW ulaže u Brazil 3,5 milijardi dolara
Iz "Folksvagena" je saopšteno, takođe, da će t akompanja uložiti 2,3 milijarde evra (3,5 milijarde dolara) u Brazil u nadi da će proizvoditi milion automobila godišnje u toj zemlji do 2014.Najveći evropski proizvođač motornih vozila će u svojim pogonima u Brazilu ove godine napraviti 800.000 automobila. Brazil je treće najveće tržište "Folksvagena", posle Kine i Nemačke.
Iz ove kompanije je prošle sedmice saopšteno da će uložiti i blizu 30 milijardi evra (45 milijardi dolara) širom sveta da bi unapredili i proširili svoj proizvodni opseg.
VW u ovom poduhvati sledi američki "Ford", koji je minule sedmice objavio plan za investiranje 2,3 milijarde dolara u Brazilu u narednih pet godina.
(agencije/MONDO)