Jedna tjunerska kuća kreirala je "speed9" koji predetavlja "porše 911 turbo kabrio", a biće predstavljen na Auto salonu u Esenu, koji je najpoznatiji evropski šou kada su u pitanju tjunirani automobili.
Novi "porše 911 turbo" je bio najbrži "porše" do sada. Sa sprintom do "stotke" od samo 3,4 sekunde nadmašio je i "sabraću" poput "GT2" ili "karere GT". Ipak, čak ni to nije bilo dovoljno, pa je tjunerska kuća "9ff" kreirala "speed9".
Reč je o "poršeu 911 turbo kabrio", koji je doveden na još viši nivo, a biće predstavljen na Auto salonu u Esenu, koji je najpoznatiji evropski šou kada su u pitanju tjunirani automobili.
Po običaju, 3,8 litarski bokser twin-turbo agregat sa direktnim ubrizgavanjem je dobio više snage, pa sad umesto sa 500, raspolaže sa 650 konjskih snaga.
Izmene se dotiču intervencije na ECU-u, primenom novog vazdušnog filtera i dorade izduvnog sistema i katalizatora. Rezultat je poboljšano vreme od 0-100 kilometara na čas za 3,3 sekunde, dok je maksimalna brzina limitirana na 330 kilometara na čas zbog odsustva čvrstog krova speedstera.
Cena ovog automobila iznosi 239.000 evra!
(MONDO/Vrele gume)
Reč je o "poršeu 911 turbo kabrio", koji je doveden na još viši nivo, a biće predstavljen na Auto salonu u Esenu, koji je najpoznatiji evropski šou kada su u pitanju tjunirani automobili.
Po običaju, 3,8 litarski bokser twin-turbo agregat sa direktnim ubrizgavanjem je dobio više snage, pa sad umesto sa 500, raspolaže sa 650 konjskih snaga.
Izmene se dotiču intervencije na ECU-u, primenom novog vazdušnog filtera i dorade izduvnog sistema i katalizatora. Rezultat je poboljšano vreme od 0-100 kilometara na čas za 3,3 sekunde, dok je maksimalna brzina limitirana na 330 kilometara na čas zbog odsustva čvrstog krova speedstera.
Cena ovog automobila iznosi 239.000 evra!
(MONDO/Vrele gume)