
Automobili
Debi novog "Opelovog" vana označava i nastojanje "Opela" da ojača pozicije u ovoj klasi automobila, kao i aktivnosti u ovoj oblasti gde ima značajnu tradiciju i dokazanu stručnost.
Aduti novog "opel movana" su oličeni u karakterističnom izgledu i prepoznatljivosti, prostranoj kabini, sa kvalitetnim i trajnim materijalima i versatilnosti, kao i izvrsnoj preglednosti.
Takođe, "opel movano" dolazi sa najširom lepezom karoserijskih varijanti na tržištu komercijalnih vozila. Novi "movano" ima četiri različite dužine, kao i veću zapreminu tovarnog prostora u odnosu na prethodnika. Dostupan je i sa dvostrukim točkovima na zadnjoj osovini, što omogućava nošenje tereta do 4,5 tona.
Po prvi put, "movano" dolazi u ponudi sa pogonom na zadnje točkove, uz tradicionalni, prednji pogon, i to zahvaljujući posebnoj, modularnoj platformi.
Ne treba zaboraviti ni novu porodicu četvrocilindarskog common-rail dizel motora, 2.3 CDTI, koji dolazi u tri nivoa snage, sa 100, 125 i 146 konja. Operativna autonomija iznosi gotovo 1 400 km.
Sve varijante dolaze sa šestostepenom manuelnom transmisijom. Automatizovani Easytronic menjač, koji kombinuje visoku efikasnost sa komforom kojeg donosi automatik, je dostupan kao opcija, za dve snažnije verzije. Svi motori poštuju Euro 4 standarde.
(MONDO/Vrele gume)
Aduti novog "opel movana" su oličeni u karakterističnom izgledu i prepoznatljivosti, prostranoj kabini, sa kvalitetnim i trajnim materijalima i versatilnosti, kao i izvrsnoj preglednosti.
Takođe, "opel movano" dolazi sa najširom lepezom karoserijskih varijanti na tržištu komercijalnih vozila. Novi "movano" ima četiri različite dužine, kao i veću zapreminu tovarnog prostora u odnosu na prethodnika. Dostupan je i sa dvostrukim točkovima na zadnjoj osovini, što omogućava nošenje tereta do 4,5 tona.
Po prvi put, "movano" dolazi u ponudi sa pogonom na zadnje točkove, uz tradicionalni, prednji pogon, i to zahvaljujući posebnoj, modularnoj platformi.
Ne treba zaboraviti ni novu porodicu četvrocilindarskog common-rail dizel motora, 2.3 CDTI, koji dolazi u tri nivoa snage, sa 100, 125 i 146 konja. Operativna autonomija iznosi gotovo 1 400 km.
Sve varijante dolaze sa šestostepenom manuelnom transmisijom. Automatizovani Easytronic menjač, koji kombinuje visoku efikasnost sa komforom kojeg donosi automatik, je dostupan kao opcija, za dve snažnije verzije. Svi motori poštuju Euro 4 standarde.
(MONDO/Vrele gume)
Pridruži se MONDO zajednici.