Automobili
Značajno je spomenuti da će "megasiti EV" biti lansiran pod novom podmarkom, na isti način na koji je kompanija iskoristila model "mini" da uđe na tržište manjih, jeftinijih modela.
Po BMW-u, novi električni automobil će biti prvo vozilo u masovnoj proizvodnji koje će se u najvećoj meri osloniti na upotrebu ugljeničnih vlakana kada je strukutura u pitanju, što će obezbediti izuzetno malu masu, uz poboljšanje performansi i autonomije.
Iz kompanije je takođe došla informacija da će biti predstavljena i Serija 5 na elektro pogon, pod imenom "eko" (Echo), a automobil je napravljen u BMW-ovoj Šanjang fabrici u Kini, u kooperaciji sa Tongji univerzitetom iza kojeg stoji vlada.
Uglavnom, mali "megasiti" će imati autonomiju od oko 250 kilometara po punjenju, a 20 odsto te vrednosti će omogućiti sistem rekuperacije energije dobijene iz kočenja.
Dalje, BMW ne planira da pakete baterija da u zakup odvojeno, što su neki proizvođači najavili kao mogućnost. Umesto toga, Bavarci smatraju da će njihove baterije zadržati 85 odsto nominalnog kapaciteta nakon što prođe vek samog automobila, što će mnoge kompanije moći da iskoriste za svoje potrebe.
(MONDO/Vrele gume)
Po BMW-u, novi električni automobil će biti prvo vozilo u masovnoj proizvodnji koje će se u najvećoj meri osloniti na upotrebu ugljeničnih vlakana kada je strukutura u pitanju, što će obezbediti izuzetno malu masu, uz poboljšanje performansi i autonomije.
Iz kompanije je takođe došla informacija da će biti predstavljena i Serija 5 na elektro pogon, pod imenom "eko" (Echo), a automobil je napravljen u BMW-ovoj Šanjang fabrici u Kini, u kooperaciji sa Tongji univerzitetom iza kojeg stoji vlada.
Uglavnom, mali "megasiti" će imati autonomiju od oko 250 kilometara po punjenju, a 20 odsto te vrednosti će omogućiti sistem rekuperacije energije dobijene iz kočenja.
Dalje, BMW ne planira da pakete baterija da u zakup odvojeno, što su neki proizvođači najavili kao mogućnost. Umesto toga, Bavarci smatraju da će njihove baterije zadržati 85 odsto nominalnog kapaciteta nakon što prođe vek samog automobila, što će mnoge kompanije moći da iskoriste za svoje potrebe.
(MONDO/Vrele gume)
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan
Vezenkov zabija nož u leđa Bugarima: Bomba u Eurobasket 2025, MVP Evrolige menja reprezentaciju?
Priveden bivši košarkaš Partizana i reprezentacije: Optužen za nasilje u porodici!
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi