Psihologija prodaje je nešto čime se svaki prodavac služi kako bi ostvario što bolji profit. Ući u mozak i razmišljanje potrošača je ono što dovodi do bolje i veće prodaje proizvoda i usluga.

Međutim, kojim se sve to cakama služe kompanije i prodavci? Jedan bivši zaposleni u stranoj radnji sportske opreme otkrio je nekoliko tih tajni, ali i zbog čega više tamo ne radi.

Metju Mekalonan otkrio je na svom TikTok profilu da je morao da laže kupce kako bi ih podstakao da što više potroše novac u radnji gde je radio skoro mesec dana tokom svoje 17. godine. Bivši zaposleni jedne strane sportske radnje tvrdi da su ga poslodavci novčano motivisali da laže kupce o svojim iskustvima sa nekim proizvodima.

"Gledajući sa strane, delovalo mi je kao super posao. Opuštena uniforma i odlična muzika u pozadini, a onda sam saznao dok sam tamo radio da se prodavci smeju na silu, samo zato što moraju", rekao je on.
Ovaj momak je takođe istako da su ga zaposlili isključivo zbog njegove komunikativnosti sa ljudima, a onda su ga primoravali da koristi trikove prodaje za koje je, kako sam kaže, znao da neće "raditi".

"Koristio sam ih ranije. Znam da ne rade. Vremena su teška, pa je teško forsirati nešto što je beskorisno, a košta. Ljudi znaju.", rekao je on, a zatim nastavio:

"Politika firme je takva da moraš da pitaš svakog kupca da li želi da kupi određeni proizvod, a sve što ćeš dobiti je odbijanje. Međutim, ako to ne uradiš poslodavac te prekoreva", rekao je ovaj mladić.

(MONDO)