To je početak ostvarenja plana gradskih vlasti da u potpunosti "ozeleni" taksi službu, koja bi do 2020. godine trebalo da koristi vozila nulte emisije štetnih gasova.
Novo vozilo je proizvod saradnje mnogih kompanija, a predstavljeni prototip hibrida sa "gorivim ćelijama" postiže brzinu od 80 milja po kilometru (130 kilometara na sat) i može da se kreće 250 milja (400 kilometara) sa jednim punjenjem baterija.
Proizvođači koji su angažovani na tom projektu obećali su kraće vreme za punjenje baterija, naglašavajući da je reč tek o prvoj fazi u razvoju poznatog londonskog crnog taksija.
Oni, takođe, traže dodatna sredstva neophoda za izradu vozila, ubeđujući taksi vozače da je novi tip hibridnog automobila prihvatljiv za njihov posao, kao i da bi trebalo da se izgradi mreža stanica za dopunu baterija čime se stvaraju uslovi za normalan rad službe.
Mnogi veliki proizvođači automobila angažovani su na razvoju vodoničnih "gorivih ćelija" kao potpuno ekološki prilagođenoj alternativi sadašnjim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, budući da jedino emituju vodenu paru i obezbeđuju mogućnost duge vožnje.
Planirana proizvodnja u početku je 5.000 modela godišnje, a automobili će se neće prodavati već uzimati na lizing. U cenu će biti uračunato i "gorivo".
(agencije/MONDO)
Novo vozilo je proizvod saradnje mnogih kompanija, a predstavljeni prototip hibrida sa "gorivim ćelijama" postiže brzinu od 80 milja po kilometru (130 kilometara na sat) i može da se kreće 250 milja (400 kilometara) sa jednim punjenjem baterija.
Proizvođači koji su angažovani na tom projektu obećali su kraće vreme za punjenje baterija, naglašavajući da je reč tek o prvoj fazi u razvoju poznatog londonskog crnog taksija.
Oni, takođe, traže dodatna sredstva neophoda za izradu vozila, ubeđujući taksi vozače da je novi tip hibridnog automobila prihvatljiv za njihov posao, kao i da bi trebalo da se izgradi mreža stanica za dopunu baterija čime se stvaraju uslovi za normalan rad službe.
Mnogi veliki proizvođači automobila angažovani su na razvoju vodoničnih "gorivih ćelija" kao potpuno ekološki prilagođenoj alternativi sadašnjim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, budući da jedino emituju vodenu paru i obezbeđuju mogućnost duge vožnje.
Planirana proizvodnja u početku je 5.000 modela godišnje, a automobili će se neće prodavati već uzimati na lizing. U cenu će biti uračunato i "gorivo".
(agencije/MONDO)
Vezenkov zabija nož u leđa Bugarima: Bomba u Eurobasket 2025, MVP Evrolige menja reprezentaciju?
Priveden bivši košarkaš Partizana i reprezentacije: Optužen za nasilje u porodici!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi
Svetislav Pešić dobio dva strašna pojačanja: Još jača Srbija napada Dansku u Beogradu!
Bomba - Endi Marej novi trener Novaka Đokovića! Ceo svet ostao u šoku zbog odluke najvećeg svih vremena!