Iako se u prvim najavama spominjao V8, "spiru" kompanije "Oulim motors" će ipak pokretati "Hjundaijev" motor V6 od 2,7 litara, uparen sa šestobrzinskim ručnim menjačem.
Motor će biti dostupan u četiri verzije različite snage i obrtnog momenta.
Osnovni model, V6 razvija 173 konja i 245 Nm, turbo verzije imaju 326, odnosno 402 konjske snage, a najsnažnija verzija "ex" čak 500 konja.
Osnovni model, V6 razvija 173 konja i 245 Nm, turbo verzije imaju 326, odnosno 402 konjske snage, a najsnažnija verzija "ex" čak 500 konja.
Najslabija "spira" do stotke ubrzava za 6,8 sekundi, ali besnom "exu" je za to potrebno svega 3,5 sekundi, a on probija i magičnu granicu od 300 kilometara na sat.
Karoserija je izrađena od ugljeničnih vlakana, sa čeličnom šasijom, tako da je težina automobila oko 1.200 kilograma.
Cena ovog modela, koji se većim delom ručno izrađuje, još nije definisana.
(MONDO)
Karoserija je izrađena od ugljeničnih vlakana, sa čeličnom šasijom, tako da je težina automobila oko 1.200 kilograma.
Cena ovog modela, koji se većim delom ručno izrađuje, još nije definisana.
(MONDO)
Vezenkov zabija nož u leđa Bugarima: Bomba u Eurobasket 2025, MVP Evrolige menja reprezentaciju?
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu
Igrao za Zvezdu i rekao najskuplje "ne" u istoriji evro-košarke! Jedan čovek mu se sada smeje zbog 12 miliona