
Francuski "Pežo" će krajem 2011. godine obustaviti proizvodnju modela "pežo 206" u Evropi zbog promene evropskog zakonodavstva, ali će se njegova montaža, kako se očekuje, nastaviti u Južnoj Americi, Kini i Iranu, izvestio je internet portal "Autokar," pozivajući se na izvor iz kompanije.
"Pežo" je kupcima ponudio model "206" u 1998. godini, kao zamenu za "pežo 205". Kompanija je odustala od plana da se taj model modernizuje i nadogradi, u očekivanju da će modeli "106" i "306" na tržištu adekvatno popuniti tu prazninu.
Model "206", međutim, nadmašio je očekivanja kompanije i postao najprodavaniji automobil robne marke "Pežo", čije su isporuke premašile pet miliona vozila u 2005. godini, pre njegove zamene, a model "207" je ponuđen tržištu 2006. godine.
Sudbina ovog modela je izuzetno važna budući da samo "pežo 205" ima šansu da dostigne brojku od pet miliona. Međutim "pežo 206" je obezbedio rekordnu prodaju za svega osam godina, dok će za "205" biti potrebno dosta više vremena, navodi "Autokar."
(Tanjug)
"Pežo" je kupcima ponudio model "206" u 1998. godini, kao zamenu za "pežo 205". Kompanija je odustala od plana da se taj model modernizuje i nadogradi, u očekivanju da će modeli "106" i "306" na tržištu adekvatno popuniti tu prazninu.
Model "206", međutim, nadmašio je očekivanja kompanije i postao najprodavaniji automobil robne marke "Pežo", čije su isporuke premašile pet miliona vozila u 2005. godini, pre njegove zamene, a model "207" je ponuđen tržištu 2006. godine.
Sudbina ovog modela je izuzetno važna budući da samo "pežo 205" ima šansu da dostigne brojku od pet miliona. Međutim "pežo 206" je obezbedio rekordnu prodaju za svega osam godina, dok će za "205" biti potrebno dosta više vremena, navodi "Autokar."
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.