Ako se desi da neko od putnika premine u avionu, postoje određeni propisi po kojima postupa cela posada. Ta pravila su se sada promenila, otkrila je Mendi Smit koja je više od 12 godina bila član kabinskog osoblja Virgin Atlantic, kompanije koju je osnovao Ričard Branson i koja je druga po veličini avio-prevoznika u Britaniji. Mendi je objasnila da su se pravila promenila iz razloga koji bi otežao sahranu preminule osobe.

"Meni se to, na svu sreću, nije dogodilo. Desilo se mom prijatelju, putnik im je preminuo na letu. Do sada smo morali putnike da stavljamo u toalet, a onda da ih zaključamo. Ali pošto bi se, u sedećem položaju u toaletu, pojavila ukočenost, onda bi ostali u tom položaju i ne bi mogli da stanu u svoj kovčeg", objasnila je stjuardesa i otkrila koja su nova pravila.

"Tako da, nažalost, sada moramo da ih položimo preko prednjih sedišta i pokušamo da smirimo njihove voljene, da se prema njima odnosimo s poštovanjem, da ih pokrijemo ćebadima, a možda i samo ogradimo prostor ćebadima", objasnila je Mendi i otkrila šta zakon kaže ako neko premine na letu i da li avion mora da prinudno sleti ili da nastavi do svog konačnog odredišta.

"Ako su preminuli, mi po zakonu, kao kabinsko osoblje, moramo da nastavimo dalje. Moramo da radimo bilo kakvu vrstu reanimacije dok se ne utvrdi da je osoba umrla. Morali bismo da kontaktiramo institucije iz zemlje u koju slećemo, da bi nas dočekala Hitna pomoć ili mrtvozornik. Ne bismo imali hitno sletanje, samo bismo to tretirali kao normalno sletanje, pod uslovom da je ta osoba definitivno preminula", objasnila je stjuardesa.

BONUS VIDEO:

Stjuardesa o jeftinim avio letovima Tiktok/notcierra_mistt

(MONDO/T.V.)