Svi smo barem jednom imali neprijatno iskustvo prilikom noćenja u hotelu koji nije ispunio naša očekivanja: sobe sa čudnim mrljama, miševima ili bubašvabama, trepćuće svetlo u hodnicima koje podseća na horor film, doručak od kojeg smo se jedva izvukli bez trovanja ili neljubazno osoblje koje je uspelo da pokvari putovanje koje smo dugo planirali.
Ipak, postoje i gori scenariji: lažne rezervacije koje nas koštaju novca, jer po dolasku na destinaciju otkrivamo da hotel zapravo - ne postoji. Srećom, danas imamo sve više dostupnih onlajn alata sa fotografijama, opisima lokacija i što je najvažnije, ocenama i komentarima, pomoću kojih možemo da se zaštitimo od lošeg izbora hotela.
Prema pisanju Washington Post-a, ovo su crvene zastavice koje nas upozoravaju da nikako ne kliknemo na dugme "Rezerviši":
1. Neispravan veb-sajt hotela
Pre nego što rezervišete smeštaj, posetite veb-sajt hotela i proverite naziv, fotografije i opise. Na primer, automatski prevedeni tekstovi ili nerealistične fotografije koje deluju kao da su preuzete sa interneta ili obrađene pomoću veštačke inteligencije mogu da budu znak da nešto nije u redu.
2. Previše loših komentara
Jedan ili dva loša komentara od stotinu ne znače mnogo. Uvek postoje gosti čija se očekivanja razlikuju. Ipak, kada su loše recenzije jako loše i posebno ako vlasnici hotela loše reaguju na njih - ako su, na primer, grubi ili sarkastični - bolje je da nastavite potragu za drugim mestom.
3. Ponude koje su previše dobre da bi bile istinite
Ako cene smeštaja u nekoj oblasti počinju od 80 evra po noći, a vi nađete hotel za 40 evra, pažljivo proverite sve: da li postoje dodatne naknade za usluge poput doručka ili Wi-Fi. Ako ih nema, možda hotel zahteva hitnu doplatu ili se nalazi u vrlo opasnom kraju.
4. Grubo ponašanje osoblja preko telefona
Preporučuje se da pozovete hotel unapred - ne samo da biste možda dobili bolju cenu, već i da biste stekli utisak o njihovoj usluzi. Ako naiđete na nepristojne ili neprofesionalne komentare, nemojte rezervisati.
BONUS VIDEO: