
Grupacija "Oneksim" koju kontroliše ruski milijarder Mihalil Prohorov, je saopštila da je taj prototip još jedna faza u potrazi za indivudualnošću brenda "Jo", a novi dizajn i tehnička rešenja su rezultati obavljenog posla.
U dizajnu ekstrerijera prevlađuju aerodinamični oblici, a nova koncepcija otvaranja vrata ukazuje na nestandardan prilaz tima koji realizuje ovaj-projekat, navodi se u blogu projekta.
"Stvaramo sportski auto sa apsolutno novim konceptom. U Frankfurtu ćemo prezentovati ne samo automobile sa 'ful' opremom, već i naše mogućnosti da napravimo suludi dizajn. Na takvim salonima se ne pokazuju samo automobili već i nivo inženjerskog mastojrstva", rekao je nedavno Prohorov.
Ruski "jo-mobil" je izazvao različite komentare. Kritikuje se uglavnom nepraktičnost modela, budući da takva konstrukcija vrata (koja se otvaraju slično krilima insekata) teško da će dugo izdržati bez ogrebotina, nije rešeno otvaranje prtljažnika, a u slučaju havarija ovakav sistem otvaranja vrata nosi sa sobom dodatnu opasnost.
U mnogim komentarima se ukazuje da je to ipak samo koncept, koji neće ući u serijsku proizvodnju, već samo inicira opštu liniju dizajna za buduće modele.
Početkom ovog leta je kompanija "Jo-Avto" u industrijskom parku Marjino kod Sankt Peterburg počela izgradnju pogona za proizvodnju "jo-mobila".
Planirano je da prvi automobili sa tih proizvodih traka siđu u drugoj polovini 2012.
"Jo-Avto" je 2010. usavršio i pretstavio prototip tri modela hibridnih automobila - terenski, mikroven i pikap.
Cena automobila uz maksimalnu opremu je 490.000 rubalja (16.923 dolara).
Kompanija je u maju na svojoj internet stranici počela sa prikupljanjem preliminarnih porudžbine (bez obaveze kupovine), a do sada je na listi više od 150.000 potencijalnih kupaca.
(Tanjug)
U dizajnu ekstrerijera prevlađuju aerodinamični oblici, a nova koncepcija otvaranja vrata ukazuje na nestandardan prilaz tima koji realizuje ovaj-projekat, navodi se u blogu projekta.
"Stvaramo sportski auto sa apsolutno novim konceptom. U Frankfurtu ćemo prezentovati ne samo automobile sa 'ful' opremom, već i naše mogućnosti da napravimo suludi dizajn. Na takvim salonima se ne pokazuju samo automobili već i nivo inženjerskog mastojrstva", rekao je nedavno Prohorov.
Ruski "jo-mobil" je izazvao različite komentare. Kritikuje se uglavnom nepraktičnost modela, budući da takva konstrukcija vrata (koja se otvaraju slično krilima insekata) teško da će dugo izdržati bez ogrebotina, nije rešeno otvaranje prtljažnika, a u slučaju havarija ovakav sistem otvaranja vrata nosi sa sobom dodatnu opasnost.
U mnogim komentarima se ukazuje da je to ipak samo koncept, koji neće ući u serijsku proizvodnju, već samo inicira opštu liniju dizajna za buduće modele.
Početkom ovog leta je kompanija "Jo-Avto" u industrijskom parku Marjino kod Sankt Peterburg počela izgradnju pogona za proizvodnju "jo-mobila".
Planirano je da prvi automobili sa tih proizvodih traka siđu u drugoj polovini 2012.
"Jo-Avto" je 2010. usavršio i pretstavio prototip tri modela hibridnih automobila - terenski, mikroven i pikap.
Cena automobila uz maksimalnu opremu je 490.000 rubalja (16.923 dolara).
Kompanija je u maju na svojoj internet stranici počela sa prikupljanjem preliminarnih porudžbine (bez obaveze kupovine), a do sada je na listi više od 150.000 potencijalnih kupaca.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.