Model "i30" je, kao i njegov prethodnik kompletno razvijen u razvojnom centru u nemačakom Ruselhajmu i namenjen je evropskim kupcima.

Novi "i30" će imati karakterističnu "Hjundaijevu" prednju masku sa heksagonalnom rešetkom hladnjaka, zajedno sa novim dizajnom prednjih svetala i ugrađenim farovima za dnevnu upotrebu u donjem delu. Izrazita bočna linija treba da naglasi jednostavnost i nižu visinu vozila.

"Očekujemo da će nova generacija 'i30' privući mlade, progresivne kupce, koji žele auto koji, ne samo da dobro funkcioniše, nego i sjajno izgleda", reako je izvršni direktor "Hjundai motor Jurop" Alan Rušfort.

Prema njegovim rečima, firma od novog "i30" očekuje rast prodaje, ali i poboljšanje rejtinga brenda među evropskim kupcima.

Prva generacija "i30" je hečbek niže srednje klase koji u svom segmentu konkuriše "golfu" ili modelu "sid" sestrinske marke "Kia".

(Tanjug)