
Brazilska radiodifuzna agencija odbacila je zahtev predstavnika vlasti te zemlje da se zabrani emitovanje televizijske reklame za novu kolekciju donjeg veša marke "Houp" u kojoj se pojavljuje manekenka Žizel Bundšen, prenosi danas Frans pres.
Novi projekat Žizel Bundšen izazvao je negodovanje predstavnika brazilskih vlasti koji ističu da je reklama "seksistička" i "povlađuje stereotipima".
"Stereotipi u ovoj kampanji su uobičajeni za društvo, ljudi se lako identifikuju sa njima i ne klevetaju ženu", saopšteno je iz radiodifuzne agencije.
Brazilsko ministarstvo za žene zahtevao je prošlog meseca da se reklama ne prikazuje na televizijama, navodeći da jača stav o stereotipima da su žene seksualni objekti.
Kampanja obuhvata seriju televizijskih reklama u kojima Bundšenova obučena u donji veš i visoke štikle demonstrira "pogrešan" i "ispravan" način saopštavanja partneru da ste, na primer, slupali kola, probili limit na kartici ili pozvali svoju majku da bude kod vas u gostima neodređeno vreme.
Međutim i neki muškarci su tražili da se reklama skine sa televizije, jer ih prikazuje kao "idiote".
(Tanjug)
Novi projekat Žizel Bundšen izazvao je negodovanje predstavnika brazilskih vlasti koji ističu da je reklama "seksistička" i "povlađuje stereotipima".
"Stereotipi u ovoj kampanji su uobičajeni za društvo, ljudi se lako identifikuju sa njima i ne klevetaju ženu", saopšteno je iz radiodifuzne agencije.
Brazilsko ministarstvo za žene zahtevao je prošlog meseca da se reklama ne prikazuje na televizijama, navodeći da jača stav o stereotipima da su žene seksualni objekti.
Kampanja obuhvata seriju televizijskih reklama u kojima Bundšenova obučena u donji veš i visoke štikle demonstrira "pogrešan" i "ispravan" način saopštavanja partneru da ste, na primer, slupali kola, probili limit na kartici ili pozvali svoju majku da bude kod vas u gostima neodređeno vreme.
Međutim i neki muškarci su tražili da se reklama skine sa televizije, jer ih prikazuje kao "idiote".
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.