Potpredsednik Instituta i autor studije Mat Mur, ističe da je težina vozila bila vrlo važan faktor u njegovim analizama, naglašavajući da su hibridi generalno 10 procenata teži od običnih vozila. On tvrdi da ta ekstra masa daje hibridima prednost u sudarima u odnosu na konvencionalna vozila.
Institut koji analizira štete nastale na drumovima je jedna od filijala američkog Nacionalnog instituta za bezbednost na autoputevima.
Najnovijom studijom obuhvaćeno je oko 25 parova hibridnih i konvencionalnih vozila, modeli od 2003. do 2011. godine koji se izrađuju u hibridnoj i klasičnoj verziji.
Analizom nisu obuhvaćena vozila koja se prodaju jedino kao hibridni ili električni automobili, kao što su "honda insajt", "tojota prijus", "ševrolet volt" i "nisan lif", preneo je CBS-njuz.
Agencija dalje otkriva da i drugi faktori takođe mogu da utiču na rezultate analize, kao što je "bučnost" kojom se kreću kola.
Uprkos dobrim rezultatima ponašanja hibrida na putevima, proizvođači takvih vozila moraće da se suoče i sa jednim problemom - bešumnim kretanjem vozila. Studija je, naime, pokazala da hibridi, u poređenju sa konvencionalnim vozilima, mogu biti za 20 procenata više "akteri" sudara sa pešacima koji dovode do ljudskih povreda.
To se dešava zbog toga što pešaci nisu u stanju da čuju hibridno vozilo koje dolazi u susret, pogotovo ako ga pokreće samo električni motor. Hibridna vozila imaju dva agregata, motore na benzinski i električni pogon na baterije.
(Tanjug)
Institut koji analizira štete nastale na drumovima je jedna od filijala američkog Nacionalnog instituta za bezbednost na autoputevima.
Najnovijom studijom obuhvaćeno je oko 25 parova hibridnih i konvencionalnih vozila, modeli od 2003. do 2011. godine koji se izrađuju u hibridnoj i klasičnoj verziji.
Analizom nisu obuhvaćena vozila koja se prodaju jedino kao hibridni ili električni automobili, kao što su "honda insajt", "tojota prijus", "ševrolet volt" i "nisan lif", preneo je CBS-njuz.
Agencija dalje otkriva da i drugi faktori takođe mogu da utiču na rezultate analize, kao što je "bučnost" kojom se kreću kola.
Uprkos dobrim rezultatima ponašanja hibrida na putevima, proizvođači takvih vozila moraće da se suoče i sa jednim problemom - bešumnim kretanjem vozila. Studija je, naime, pokazala da hibridi, u poređenju sa konvencionalnim vozilima, mogu biti za 20 procenata više "akteri" sudara sa pešacima koji dovode do ljudskih povreda.
To se dešava zbog toga što pešaci nisu u stanju da čuju hibridno vozilo koje dolazi u susret, pogotovo ako ga pokreće samo električni motor. Hibridna vozila imaju dva agregata, motore na benzinski i električni pogon na baterije.
(Tanjug)
Zvezda gde vidi Nemca - zgazi ga! "Aufiderzen" i u Areni na +24, Petrušev potopio Bajern
Veliki problem za Crvenu zvezdu: Bez jednog od najboljih večeras na Bajern!
FSS se hitno oglasio zbog Piksija: Selektor dobio ponudu, ali dileme nema!
Taj mali je NBA potencijal, tri godine pričam! Vlade Đurović nahvalio igrača Partizana i savetuje Žoca
Braća iz Batajnice unakazila čoveka! Tužilaštvo traži zatvor od 5 godina za jednog, a 2 godine za drugog