Kinetička energija koja se koristi pri kočenju se kod ovog sistema pretvara uz pomoć generatora u električnu energiju, a ona se zatim koristi za pokretanje elektro potrošača poput klima-uređaja, što smanjuje opterećenje motora i utiče na smanjenje potrošnje goriva.

Ovaj sistem biće primenjivan u serijskoj proizvodnji od 2012. godine.

Novi sistem, koji su u "Mazdi" nazvali "i-ELOOP", predstavljen je prvi put u koncept modelu "takeri" na Sajmu automobila u Tokiju krajem novembra.



Ovaj model spaja novi dizajn "kodo" i jednistvenu "SKYACTIV" tehnologiju u jednoj limuzini srednje kategorije, uz novi sistem kočenja "i-ELOOP".

Novi sistem koristi kondenzatore za skladištenje električne energije, a prednost ovakvog sistema u poređenju sa baterijama, je to što se kondenzator mnogo brže puni i prazni i ima mnogo duži radni vek bez gubitka u performansama.

Takođe, za razliku od drugih sistema Mazdinim vozilima nisu potrebni ni specijalni elektromotor niti dodatne baterije, što smanjuje i troškove i težinu vozila.

Skraćenica "i-ELOOP" označava "Intelligent Energy Loop" odnosno inteligentni protok energije.

(Tanjug)