Neko je jednom rekao: ”Planovi su ništa, planiranje je sve”. U skladu sa tim Renault je vešto i temeljno isplanirao oživljavanje i razvoj jednog brenda koji se nalazio na ivici opstanka.
Neko je jednom rekao: ”Planovi su ništa, planiranje je sve”. U skladu sa tim Renault je vešto i temeljno isplanirao oživljavanje i razvoj jednog brenda koji se nalazio na ivici opstanka.
Dacia je prihvatila ”francuske prste” koji su se umešali u ponos rumunske automobilske industrije i sada, dve godine nakon promocije Logana i njegovog odličnog uspeha, nastavlja se realizacija precizno utvrdjenog plana.
Logan Steppe Concept je studija koja pripada sve aktuelnijoj klasi malih urbanih multi-praktik vozila. Nije tajna, da ova klasa polako osvaja sve više kupaca koji imaju izražene potrebe za rekreacijom i provodjenjem slobodnog vremena van gradskih gužvi. Kompletan projekat Logan Steppe upravo teži da izrazi slobodu življenja kako svojim izgledom, tako i rešenjima koje nudi.
Inspiracija za ovaj koncept je najvećim delom proistekla iz zimskih sportova. Tako Logan Steppe deluje kao SUV, pre svega zbog robustnosti koja se ističe na odbojnicima, pragovima, ali i integrisanom krovnom nosaču specijalno oblikovanom za transport skija, bordova i ostalih pomagala za snežne čarolije. Uključujući krovni nosač Logan Steppe je porastao u visinu na 1,78 metara, upotpunjujući tako robustnu pojavu.
Prednja maska i signalizacija su preuzete direktno sa aktuelnog Logana, medjutim, ksenonska tehnologija istih, ukoponovana sa diodama je osnovna razlika koja povlači granicu između koncepta i serijskog automobila. Bar, kad je Dacia u pitanju.
Drugi aspekt kojim su se vodili zaduženi za realizaciju ovog projekta bila je prostrana i praktična unutrašnjost obojena svetlim i toplim tonovima. Pritiskom na dugme otvaraju se zadnja peta vrata koja skrivaju očekivano velik tovarni prostor, čija zapremina obaranjem sedišta raste na maksimalnih 1,7 kubnih metara.
Ali, pored stvari, koje vam prve padnu na pamet da biste mogli da ubacite u isti, treba znati da ovaj tovarni prostor može da posluži i u mnogim drugim situacijama.
Materijal za to se nalazi u jednom krilu vrata. Istovremeno, da vam ne bi bilo dosadno, možete posmatrati svoje bravure koje ste izvodili toga dana preko video opreme i monitora instaliranih u drugom krilu zadnjih vrata. Ovo sve naravno pod pretpostavkom da veoma ozbiljno shvatate zimske sportove, ali čak i da nije tako, verujemo da ove mogućnosti ne bi ostale neiskorišćene. U krajnjem slučaju oborite zadnja sedišta i odmorite se (preporuka proizvodjača koja deluje i najprimamljivije), što svakako neće biti problem s obzirom na ukupnu dužinu vozila od 4,47 m.
Putnička kabina je vizuelno prošarana linijama koje asociraju na skijaški ambijent, a išlo se do tih granica da su sve komande ventilacije dizajnirane tako da budu funkcionalne i lako dostupne u slučaju da, na primer, u brzini zaboravite da skinete skijaške rukavice pre nego počnete sa vožnjom!? Možda malo preterano, ali u tome je i čar svakog koncepta. Koža i multimedijalni sistem sa monitorima u naslonima za glave prednjih sedišta su detalji koji udišu nikad suvišnu dozu ekskluzivnosti ovom ”freestyle” automobilu.
Sve u svemu, iznenadjenje iz Dacie ili možda ne? U osnovi procedura oživljavanja ovog proizvodjača je uspela i već prvi Logan je u veoma kratkom periodu dospeo na liste najprodavanijih vozila širom Evrope. To i nije neko iznenadjenje, jer se za nisku cenu dobija ”podnošljivo lep” nov automobil sa proverenom tehnikom Renaulta, a ponekad se kupuje i umesto planiranog polovnog vozila broj dva ili tri u porodici.
Bilo kako bilo, Dacia ima ozbiljne namere. Logan Steppe Concept je samo jedan od načina da se ojačaju pozicije i stane rame uz rame sa veoma popularnim, takođe reanimiranim, brendom iz Češke, Škodom...
(Vrele gume/MONDO)
Dacia je prihvatila ”francuske prste” koji su se umešali u ponos rumunske automobilske industrije i sada, dve godine nakon promocije Logana i njegovog odličnog uspeha, nastavlja se realizacija precizno utvrdjenog plana.
Logan Steppe Concept je studija koja pripada sve aktuelnijoj klasi malih urbanih multi-praktik vozila. Nije tajna, da ova klasa polako osvaja sve više kupaca koji imaju izražene potrebe za rekreacijom i provodjenjem slobodnog vremena van gradskih gužvi. Kompletan projekat Logan Steppe upravo teži da izrazi slobodu življenja kako svojim izgledom, tako i rešenjima koje nudi.
Inspiracija za ovaj koncept je najvećim delom proistekla iz zimskih sportova. Tako Logan Steppe deluje kao SUV, pre svega zbog robustnosti koja se ističe na odbojnicima, pragovima, ali i integrisanom krovnom nosaču specijalno oblikovanom za transport skija, bordova i ostalih pomagala za snežne čarolije. Uključujući krovni nosač Logan Steppe je porastao u visinu na 1,78 metara, upotpunjujući tako robustnu pojavu.
Prednja maska i signalizacija su preuzete direktno sa aktuelnog Logana, medjutim, ksenonska tehnologija istih, ukoponovana sa diodama je osnovna razlika koja povlači granicu između koncepta i serijskog automobila. Bar, kad je Dacia u pitanju.
Drugi aspekt kojim su se vodili zaduženi za realizaciju ovog projekta bila je prostrana i praktična unutrašnjost obojena svetlim i toplim tonovima. Pritiskom na dugme otvaraju se zadnja peta vrata koja skrivaju očekivano velik tovarni prostor, čija zapremina obaranjem sedišta raste na maksimalnih 1,7 kubnih metara.
Ali, pored stvari, koje vam prve padnu na pamet da biste mogli da ubacite u isti, treba znati da ovaj tovarni prostor može da posluži i u mnogim drugim situacijama.
"Podnošljivo lep" automobil za male pare
Na primer, skijali ste ceo dan i stižete do automobila. A onda tu dolazi do nekoliko neprijatnih situacija. Prvo cipele i rukavice su vam mokre, a skije ili daska izgrebani. Nikakav problem. U naslonima sedišta nalaze se ”kuke” sa grejačima na koje možete okačiti cipele ili rukavice da se osuše, a izvlačenjem specijalnog horizontalnog dodatka dobijate postolje na kojem možete započeti klasičnu reparaciju svoje opreme.Materijal za to se nalazi u jednom krilu vrata. Istovremeno, da vam ne bi bilo dosadno, možete posmatrati svoje bravure koje ste izvodili toga dana preko video opreme i monitora instaliranih u drugom krilu zadnjih vrata. Ovo sve naravno pod pretpostavkom da veoma ozbiljno shvatate zimske sportove, ali čak i da nije tako, verujemo da ove mogućnosti ne bi ostale neiskorišćene. U krajnjem slučaju oborite zadnja sedišta i odmorite se (preporuka proizvodjača koja deluje i najprimamljivije), što svakako neće biti problem s obzirom na ukupnu dužinu vozila od 4,47 m.
Putnička kabina je vizuelno prošarana linijama koje asociraju na skijaški ambijent, a išlo se do tih granica da su sve komande ventilacije dizajnirane tako da budu funkcionalne i lako dostupne u slučaju da, na primer, u brzini zaboravite da skinete skijaške rukavice pre nego počnete sa vožnjom!? Možda malo preterano, ali u tome je i čar svakog koncepta. Koža i multimedijalni sistem sa monitorima u naslonima za glave prednjih sedišta su detalji koji udišu nikad suvišnu dozu ekskluzivnosti ovom ”freestyle” automobilu.
Sve u svemu, iznenadjenje iz Dacie ili možda ne? U osnovi procedura oživljavanja ovog proizvodjača je uspela i već prvi Logan je u veoma kratkom periodu dospeo na liste najprodavanijih vozila širom Evrope. To i nije neko iznenadjenje, jer se za nisku cenu dobija ”podnošljivo lep” nov automobil sa proverenom tehnikom Renaulta, a ponekad se kupuje i umesto planiranog polovnog vozila broj dva ili tri u porodici.
Bilo kako bilo, Dacia ima ozbiljne namere. Logan Steppe Concept je samo jedan od načina da se ojačaju pozicije i stane rame uz rame sa veoma popularnim, takođe reanimiranim, brendom iz Češke, Škodom...
(Vrele gume/MONDO)