Svi oni koji su računali da će skupe komade garderobe moći da kupe na sniženju po znatno povoljnijim cenama ostali su ovih dana razočarani. U “Dizelu”, “Ripleju”, “Bati”, “Via spigi”, “Gepu”, “Lakost”, “Levisu”, “Sisliju” rafovi su skoro prazni.
I dok uvoznici tvrde da ove brendovi imaju verne kupce tako da je sve rasprodato u prvih nekoliko dana sniženja, prodavci tvrde suprotno da je u startu nabavljeno mnogo manje robe u odnosu na prethodne godine.
"Džins se dobro prodaje, ove godine smo dobili iste količine kao i prošle, međutim dobili smo haljine, majice, bluze i obuću u mnogo manjim količinama. Kriza se oseća. Nekad su ljudi tokom sniženja kupovali po tri-četiri komada garderobe u kešu, sada kupe jedan proizvod i to na čekove, kartice. Mi smo sa sniženjem rano počeli tako da će se sigurno prodati garderoba koja je ostala", kaže za "24 sata" prodavačica u “Dizelu”.
U “Fešn kompaniju” čiji su brendovi “riplej”, “mis siksti”, “timberlend”, “kamper” kažu da kriza nije uticala na nabavku robe.
"Brendovi iz portfolija naše kompanije spadaju u red izuzetno kvalitetnih i imaju vernu publiku. U našim prodavnicama nema praznih polica jer paralelno sa sniženjem modela iz kolekcije proleće/leto 2012. možete kupiti i modele iz nove kolekcije za sezonu jesen/zima", kažu u ovoj kompaniji.
Dok u radnje sa skupom garderobom svrati samo poneki kupac, prodavnice kao što su “Mango”, “Zara”, “Tejli Vejl”, gde su cene pristupačnije su pune, a rafovi su krcati.
“Prodaja ide dobro, ali se kriza oseća. Radnja je puna, ali ljudi više razgledaju nego što kupuju. Za kupovinu se uglavnom čekaju sniženja, a i tada probaju 10, a kupe jedan proizvod", priča prodavačica u “Tejli Vejlu”.
I dok uvoznici tvrde da ove brendovi imaju verne kupce tako da je sve rasprodato u prvih nekoliko dana sniženja, prodavci tvrde suprotno da je u startu nabavljeno mnogo manje robe u odnosu na prethodne godine.
"Džins se dobro prodaje, ove godine smo dobili iste količine kao i prošle, međutim dobili smo haljine, majice, bluze i obuću u mnogo manjim količinama. Kriza se oseća. Nekad su ljudi tokom sniženja kupovali po tri-četiri komada garderobe u kešu, sada kupe jedan proizvod i to na čekove, kartice. Mi smo sa sniženjem rano počeli tako da će se sigurno prodati garderoba koja je ostala", kaže za "24 sata" prodavačica u “Dizelu”.
U “Fešn kompaniju” čiji su brendovi “riplej”, “mis siksti”, “timberlend”, “kamper” kažu da kriza nije uticala na nabavku robe.
"Brendovi iz portfolija naše kompanije spadaju u red izuzetno kvalitetnih i imaju vernu publiku. U našim prodavnicama nema praznih polica jer paralelno sa sniženjem modela iz kolekcije proleće/leto 2012. možete kupiti i modele iz nove kolekcije za sezonu jesen/zima", kažu u ovoj kompaniji.
Dok u radnje sa skupom garderobom svrati samo poneki kupac, prodavnice kao što su “Mango”, “Zara”, “Tejli Vejl”, gde su cene pristupačnije su pune, a rafovi su krcati.
“Prodaja ide dobro, ali se kriza oseća. Radnja je puna, ali ljudi više razgledaju nego što kupuju. Za kupovinu se uglavnom čekaju sniženja, a i tada probaju 10, a kupe jedan proizvod", priča prodavačica u “Tejli Vejlu”.
Anketa
Da li ti kupuješ na rasprodajama?
Ova anketa je završena.
Glasalo je 296 korisnika
Glasalo je 296 korisnika
(MONDO)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina
Zvezdin Amerikanac hitno reagovao na pomen otkaza Sferopulosu: Šuter crveno-belih se oglasio na Instagramu
Igrao za Zvezdu i rekao najskuplje "ne" u istoriji evro-košarke! Jedan čovek mu se sada smeje zbog 12 miliona