Svi oni koji su računali da će skupe komade garderobe moći da kupe na sniženju po znatno povoljnijim cenama ostali su ovih dana razočarani. U “Dizelu”, “Ripleju”, “Bati”, “Via spigi”, “Gepu”, “Lakost”, “Levisu”, “Sisliju” rafovi su skoro prazni.

I dok uvoznici tvrde da ove brendovi imaju verne kupce tako da je sve rasprodato u prvih nekoliko dana sniženja, prodavci tvrde suprotno da je u startu nabavljeno mnogo manje robe u odnosu na prethodne godine.

"Džins se dobro prodaje, ove godine smo dobili iste količine kao i prošle, međutim dobili smo haljine, majice, bluze i obuću u mnogo manjim količinama. Kriza se oseća. Nekad su ljudi tokom sniženja kupovali po tri-četiri komada garderobe u kešu, sada kupe jedan proizvod i to na čekove, kartice. Mi smo sa sniženjem rano počeli tako da će se sigurno prodati garderoba koja je ostala", kaže za "24 sata" prodavačica u “Dizelu”.

U “Fešn kompaniju” čiji su brendovi “riplej”, “mis siksti”, “timberlend”, “kamper” kažu da kriza nije uticala na nabavku robe.

"Brendovi iz portfolija naše kompanije spadaju u red izuzetno kvalitetnih i imaju vernu publiku. U našim prodavnicama nema praznih polica jer paralelno sa sniženjem modela iz kolekcije proleće/leto 2012. možete kupiti i modele iz nove kolekcije za sezonu jesen/zima", kažu u ovoj kompaniji.

Dok u radnje sa skupom garderobom svrati samo poneki kupac, prodavnice kao što su “Mango”, “Zara”, “Tejli Vejl”, gde su cene pristupačnije su pune, a rafovi su krcati.

“Prodaja ide dobro, ali se kriza oseća. Radnja je puna, ali ljudi više razgledaju nego što kupuju. Za kupovinu se uglavnom čekaju sniženja, a i tada probaju 10, a kupe jedan proizvod", priča prodavačica u “Tejli Vejlu”.

Anketa

Da li ti kupuješ na rasprodajama?

Ova anketa je završena.
Glasalo je 296 korisnika


(MONDO)