"Mekdonaldsovi" restorani brze hrane u SAD od sledeće nedelje će u svim svojim restoranima istaći na proizvodima natpis o broju sadržanih kalorija.
Zbog apela američke vlade i čitave javnosti SAD o neophodnosti prelaska na zdraviju ishranu, svetski poznati proizvođač hamburgera "Mekdonalds" odlučio je da od sledeće nedelje na svim svojim proizvodima u restoranima širom SAD istakne natpis o sadržanim kalorijima.
Lanac restorana brze hrane želi na ovaj način da pomogne svojim klijentima u odabiru hrane.
Direktor "Mekdonaldsa" u SAD Jan Filds ističe da je svestan da "klijenti žele da znaju više o nutritrivnim vrednostima 'Mekdonaldsovih' proizvoda".
Ove jeseni, američki "Mekdonalds" će predložiti svojim zaposlenima, kojih je oko 750.000 da pohađaju kurs o ishrani i kvalitetu hrane kako bi bili u stanju da odgovore kupcima o kvalitetu proizvoda koje prodaju.
"Mekdonalds" će predložiti i uravnoteženije jelovnike sa većim sadržajem voća i povrća kao i sendvič sa svežim povrćem "mekvrap".
Američka štampa ocenjuje da "Mekdonalds" ovu inicijativu treba da proširi na sve svoje restorane širom sveta.
Američki lanac brze hrane prvi je u svoju ponudu uvrstio pržene kromiriće sa manjim sadžajem masnoće, kao i sveže voće u dećijim jelovnicima, što su potom preuzeli i ostali poznati restorani brze hrane.
"Mekdonalds" je ovu inicijativu već sproveo u Njujorku i Filadelfiji, gde je ponudio obroke sa manje od 400 kalorija. Ali, za sada to nije mnogo uticalo na ponašenje klijenata koji su smanjili za samo šest odsto dosadašnji unos kalorija u njujorškim restoranima u kojima se sa ovakvom praksom počelo 2008, preneo je francuski list "Figaro".
(Tanjug)
Lanac restorana brze hrane želi na ovaj način da pomogne svojim klijentima u odabiru hrane.
Direktor "Mekdonaldsa" u SAD Jan Filds ističe da je svestan da "klijenti žele da znaju više o nutritrivnim vrednostima 'Mekdonaldsovih' proizvoda".
Ove jeseni, američki "Mekdonalds" će predložiti svojim zaposlenima, kojih je oko 750.000 da pohađaju kurs o ishrani i kvalitetu hrane kako bi bili u stanju da odgovore kupcima o kvalitetu proizvoda koje prodaju.
"Mekdonalds" će predložiti i uravnoteženije jelovnike sa većim sadržajem voća i povrća kao i sendvič sa svežim povrćem "mekvrap".
Američka štampa ocenjuje da "Mekdonalds" ovu inicijativu treba da proširi na sve svoje restorane širom sveta.
Američki lanac brze hrane prvi je u svoju ponudu uvrstio pržene kromiriće sa manjim sadžajem masnoće, kao i sveže voće u dećijim jelovnicima, što su potom preuzeli i ostali poznati restorani brze hrane.
"Mekdonalds" je ovu inicijativu već sproveo u Njujorku i Filadelfiji, gde je ponudio obroke sa manje od 400 kalorija. Ali, za sada to nije mnogo uticalo na ponašenje klijenata koji su smanjili za samo šest odsto dosadašnji unos kalorija u njujorškim restoranima u kojima se sa ovakvom praksom počelo 2008, preneo je francuski list "Figaro".
(Tanjug)