Fijat će "krosover" verziju modela "500" pod imenom "fijat 500X", proizvoditi u fabrici u Malfiju u Italiji.
Portal Autoexkluziv.rs piše da su to potvrdili predsednik i dirketor "Fijata", Džon Elkan i Serđo Markione koji su sa italijanskim premijerom Marijom Montijem posetili tu fabriku.
Ističe se da su čelnici "Fijata", da bi umirili sindikate i pokušali da pokrenu poljuljanu italijansku privredu, odlučili da obnove fabriku u Malfiju, u čiju će modernizaciju uložiti milijardu evra.
Kada modernizacija bude gotova, iz Malfija će izlaziti tri nova modela, a radiće se u tri smene što znači da će dnevni proizvodni kapacitet biti 1.600 automobila.
Uz "Fijatovu" verziju, kako se navodi, proizvodiće se i "Džip" (Jeep) varijanta malog "krosovera 500X" koji bi publika prvi put trebalo da vidi iduće godine.
Sada moderni modeli "krosover" se grade na platformi običnih, drumskih automobila, najčešće karavana, kojima se dodaju elementi, osobine i delovi terenskih vozila (SUV). Modeli "krosover" su obično projektovani tako da imaju samo osnovne terenske sposobnosti, a neki ih uopšte i nemaju, uprkos "terenskom izgledu".
(Tanjug)
Ističe se da su čelnici "Fijata", da bi umirili sindikate i pokušali da pokrenu poljuljanu italijansku privredu, odlučili da obnove fabriku u Malfiju, u čiju će modernizaciju uložiti milijardu evra.
Kada modernizacija bude gotova, iz Malfija će izlaziti tri nova modela, a radiće se u tri smene što znači da će dnevni proizvodni kapacitet biti 1.600 automobila.
Uz "Fijatovu" verziju, kako se navodi, proizvodiće se i "Džip" (Jeep) varijanta malog "krosovera 500X" koji bi publika prvi put trebalo da vidi iduće godine.
Sada moderni modeli "krosover" se grade na platformi običnih, drumskih automobila, najčešće karavana, kojima se dodaju elementi, osobine i delovi terenskih vozila (SUV). Modeli "krosover" su obično projektovani tako da imaju samo osnovne terenske sposobnosti, a neki ih uopšte i nemaju, uprkos "terenskom izgledu".
(Tanjug)