Novog "fiću" reklamira majka troje dece koja repuje o tome kako glumi orgazam, jede ono što ostane od dečice, brine o dva psa i sređuje dom koji je u totalnom neredu.
Tvorci novog "fijata 500 L", sudeći ponovom reklamnom spotu, ciljaju na malde mame. Snimili su video "In The Motherhood", u kojem jedna majka repuje o svom "zanimljivom" životu.
"Provela sam tri meseca u pidžami, glumim orgazam, pristajem i na oralni i na analni seks, jedem ostatke ribljih štapića, učlanila sam se u književni klub da bih imala opravdanje da popijem čašu vina, neispavana sam", repuje, između ostalog glumica Rejčel Donovan, dok sedi na "fijatu 500 L".
Pored troje dece, ona ima i dva psa, a kuća joj izlgeda kao da je na nju pala bomba. "Neispavana, u kući zatočena dane provodim, prodala bih oba bubrega da se malo odmorim", jada se mlada mama.
Kontroverzna reklama je dobila zeleno svetlo za objavljivanje nakon što ga je generalni direktor "Fijata" prikazao svojoj supruzi, koja je prasnula u smeh.
"Hteli smo da uspostavimo vezu s kupcima, pre svega sa mladim mamama, a želeli smo da pokažemo kako razumemo njihovu poziciju - one balansiraju između majčinstva i želje da sačuvaju identitet koje su imale pre nego što su postale majke", kaže direktorka marketinga "Fijata" u Velikoj Britaniji, Elena Bernardeli.
Da li će, zahvaljujući reklami, novi "fića" biti hit među mladim mama, tek ćemo videti, ali je sam video spot je postao hit na YouTube - za kratko vreme je zabeležio više dva miliona poseta!
(MONDO)
"Provela sam tri meseca u pidžami, glumim orgazam, pristajem i na oralni i na analni seks, jedem ostatke ribljih štapića, učlanila sam se u književni klub da bih imala opravdanje da popijem čašu vina, neispavana sam", repuje, između ostalog glumica Rejčel Donovan, dok sedi na "fijatu 500 L".
Pored troje dece, ona ima i dva psa, a kuća joj izlgeda kao da je na nju pala bomba. "Neispavana, u kući zatočena dane provodim, prodala bih oba bubrega da se malo odmorim", jada se mlada mama.
Kontroverzna reklama je dobila zeleno svetlo za objavljivanje nakon što ga je generalni direktor "Fijata" prikazao svojoj supruzi, koja je prasnula u smeh.
"Hteli smo da uspostavimo vezu s kupcima, pre svega sa mladim mamama, a želeli smo da pokažemo kako razumemo njihovu poziciju - one balansiraju između majčinstva i želje da sačuvaju identitet koje su imale pre nego što su postale majke", kaže direktorka marketinga "Fijata" u Velikoj Britaniji, Elena Bernardeli.
Da li će, zahvaljujući reklami, novi "fića" biti hit među mladim mama, tek ćemo videti, ali je sam video spot je postao hit na YouTube - za kratko vreme je zabeležio više dva miliona poseta!
(MONDO)