Nemački "Folksvagen" je određene delove novog "golfa 7" počeo da pravi isključivo od plastike.
Novitet kod "Folksvagenovog" modela "golf 7" je prednji vezni nosač u potpunosti napravljen od plastike, i to je jedan od prvih prednjih veznih nosača bez metalnog pojačanja, saopšteno je iz kompanije BASF.
Delovi od čeličnog lima, koji su ranije korišćeni, sada su eliminisani, a to značajno smanjuje težinu prednjeg veznog modula u odnosu na prethodni model, čime se štedi vreme montaže, a samim tim i troškovi. "Folksvagen" taj deo proizvodi u svojoj fabrici.
Pored ograničenog prostora za ugradnju, deo koji je u potpunosti napravljen od plastike "uključio" je više zahtevnih slučajeva opterećenja, među kojima statičku i dinamičku mogućnost neuspeha mehanizma za otvaranje i zatvaranje haube, gde je nepravilno otvaranje i zatvaranje haube simulirano i testirano pod najsurovijim uslovima.
Posebna pažnja posvećena je takozvanim kreš senzorima koji se nalaze na prednjem delu, a oni su zaduženi za otvaranje vazdušnog jastuka u pravom trenutku pri direktnom sudaru.
Simulaciji platičnog dela je prethodilo prikupljanje velikog broja podataka o materijalima iz eksperimenata koji su sprovedeni uz pomoć kompleksnih instrumenata za merenje i testiranje.
BASF je vodeća hemijska kompanija na svetu, a njen proizvodni program obuhvata hemikalije, plastične mase, proizvode za poboljšanje performansi, sredstva za zaštitu bilja, naftu i gas.
U 2011. godini BASF je sa 111.000 zaposlenih ostvario zaradu od preko 73,5 milijardi evra. Preko svog predstavništva u Beogradu, kompanija BASF je u Srbiji prisutna više od 20 godina.
(Tanjug)
Delovi od čeličnog lima, koji su ranije korišćeni, sada su eliminisani, a to značajno smanjuje težinu prednjeg veznog modula u odnosu na prethodni model, čime se štedi vreme montaže, a samim tim i troškovi. "Folksvagen" taj deo proizvodi u svojoj fabrici.
Pored ograničenog prostora za ugradnju, deo koji je u potpunosti napravljen od plastike "uključio" je više zahtevnih slučajeva opterećenja, među kojima statičku i dinamičku mogućnost neuspeha mehanizma za otvaranje i zatvaranje haube, gde je nepravilno otvaranje i zatvaranje haube simulirano i testirano pod najsurovijim uslovima.
Posebna pažnja posvećena je takozvanim kreš senzorima koji se nalaze na prednjem delu, a oni su zaduženi za otvaranje vazdušnog jastuka u pravom trenutku pri direktnom sudaru.
Simulaciji platičnog dela je prethodilo prikupljanje velikog broja podataka o materijalima iz eksperimenata koji su sprovedeni uz pomoć kompleksnih instrumenata za merenje i testiranje.
BASF je vodeća hemijska kompanija na svetu, a njen proizvodni program obuhvata hemikalije, plastične mase, proizvode za poboljšanje performansi, sredstva za zaštitu bilja, naftu i gas.
U 2011. godini BASF je sa 111.000 zaposlenih ostvario zaradu od preko 73,5 milijardi evra. Preko svog predstavništva u Beogradu, kompanija BASF je u Srbiji prisutna više od 20 godina.
(Tanjug)