
"Eksplozija boja će obeležiti proleće 2013. Dominiraće smaragdno zelena i morsko plava, i u muškoj i u ženskoj garderobi. Nakon ozbiljne depresija koja je u čitavom svetu trajala već nekoliko sezona, najzad smo se opustili, 'obojili' i sa novim optimizmom ulazimo u proleće i leto", rekao je za MONDO stilista Ašok Murti na predstavljanju nove "Hugo Boss" kolekcije u Beogradu.
On nam je objasnio da su krojevi retro - sa asocijacijom na pedesete godine prošlog veka, ali i na sedamdesete i hipi pokret. "Forme su fluidne, materijali lepršavi, lagani, prijatni za nošenje", kaže Ašok.
Čini nam se kao da je suknja malo "porasla"?
"Koleno je i dalje u fokusu, ali suknje više nisu mini, već nešto duže. Zapravo, ceo koncept mode za sledeće proleće je više damski nego devojački. Meni je to veoma lepo, jer smo do sada bili pod jednim konstantnim 'terorom' slavljenja mladosti i svojevrsnog 'produženog' dečijeg doba. Napokon se moda okreće zreloj ženi, dami pre svega."
On nam je objasnio da su krojevi retro - sa asocijacijom na pedesete godine prošlog veka, ali i na sedamdesete i hipi pokret. "Forme su fluidne, materijali lepršavi, lagani, prijatni za nošenje", kaže Ašok.
Čini nam se kao da je suknja malo "porasla"?
"Koleno je i dalje u fokusu, ali suknje više nisu mini, već nešto duže. Zapravo, ceo koncept mode za sledeće proleće je više damski nego devojački. Meni je to veoma lepo, jer smo do sada bili pod jednim konstantnim 'terorom' slavljenja mladosti i svojevrsnog 'produženog' dečijeg doba. Napokon se moda okreće zreloj ženi, dami pre svega."
Pitali smo stilistu da nam pomogne i u odabiru pantalona - uzane nogavice ili "zvoncare", s obzirom na to da se mogu kupiti i jedne i druge. "Da, ima i jednih i drugih i to je dobro, jer svako može sebi da odabere ono što mu bolje stoji."
Špic ili obli vrh, kada je u pitanju obuća?
"Klasična salonka i to od kože reptila, prave ili ne. Novinu predstavljaju klasične salonke u raznim bojama, pre svega tirkiz i ciklama. I metalne štikle su, takođe, novost."
"Boss" kolekcija za sledeću sezonu je ženstvena, a fokus je na kroju. "Boss Black" linija je inspirisana delima poznatog fotografa Sesila Bitona koji je dominirao londonskom kreativnom scenom 20. veka.
"Ova linija spaja biznis i zadovoljstvo, obiluje mnogim vanvremenskim komadima, fokus je na kroju sa modernim pristupom, a modeli su veoma ženstveni i razigrani. 'Orange' linija je inspirisana Marokom, što se najbolje vidi u bojama i teksturi tkanina", kaže Ašok Murti.
Foto galeriju pogledajte OVDE.
Špic ili obli vrh, kada je u pitanju obuća?
"Klasična salonka i to od kože reptila, prave ili ne. Novinu predstavljaju klasične salonke u raznim bojama, pre svega tirkiz i ciklama. I metalne štikle su, takođe, novost."
"Boss" kolekcija za sledeću sezonu je ženstvena, a fokus je na kroju. "Boss Black" linija je inspirisana delima poznatog fotografa Sesila Bitona koji je dominirao londonskom kreativnom scenom 20. veka.
"Ova linija spaja biznis i zadovoljstvo, obiluje mnogim vanvremenskim komadima, fokus je na kroju sa modernim pristupom, a modeli su veoma ženstveni i razigrani. 'Orange' linija je inspirisana Marokom, što se najbolje vidi u bojama i teksturi tkanina", kaže Ašok Murti.
Foto galeriju pogledajte OVDE.
Prilikom predstavljanja nove kolekcije, u "Boss" prodavnici u Beogradu, kompanija "Movem Fashion", generalni uvoznik "Hugo Boss" za Srbiju, dodelila je nagrade ženama koje su obeležile godinu.
Milica Šaponjić je dobila nagradu zbog humanitarne akcije "Svi za Laneta"; Mirna, Nevena i Sara, trio koji će nas predstavljati na takmičenju Pesma Evrovizije; Maja Miloš autorka filma "Klip"; Anja Ivana Milić za ženu u biznisu; Milica Mandić olimpijska šampionka u tekvondou.
(MONDO, D. Todorović, Foto: Đorđe Tomić)
Milica Šaponjić je dobila nagradu zbog humanitarne akcije "Svi za Laneta"; Mirna, Nevena i Sara, trio koji će nas predstavljati na takmičenju Pesma Evrovizije; Maja Miloš autorka filma "Klip"; Anja Ivana Milić za ženu u biznisu; Milica Mandić olimpijska šampionka u tekvondou.
(MONDO, D. Todorović, Foto: Đorđe Tomić)
Pridruži se MONDO zajednici.