Ljubitelji mode i trendy oblačenja zaista uživaju ovog aprila u Beogradu. Tek što se završila Prolećna nedelja mode, u utorak uveče otvoren je 10. Rimmel Fashion Selection koji je odmah na startu pokazao da će biti glamurozan, jer poznate ličnosti nisu samo sedele u prvom redu - šetale su i po pisti!
Ljubitelji mode i trendy oblačenja zaista uživaju ovog aprila u Beogradu. Tek što se završila Prolećna nedelja mode, u utorak uveče otvoren je 10. Rimmel Fashion Selection koji je odmah na startu pokazao da će biti glamurozan, jer poznate ličnosti nisu samo sedele u prvom redu - šetale su i po pisti!Pevačica Tijana Dapčević, glumci Sergej Trifunović, Nikola Djuričko, Miranda Vidjak... bili su, i to uspešno, manekeni italijanske modne kuće ''Sweet Years'' iza koje stoje fudbaleri Paolo Maldini, Kristijan Vijeri i Dejan Stanković.
Ovaj brend u Srbiji postoji od skoro, a zaštitno lice u početku je bila pevačica Svetlana Ceca Ražnatović. Na insistiranje fudbalera Intera i reprezentacije Srbije Dejana Stankovića, PR menadžer za ''SY'' postala je Ena Popov, učesnica "Velikog Brata", a sada voditeljka emisije "Zvezde Granda".
(Pogledajte foto galeriju)Na otvaranju Nedelje mode u organizaciji modne kuće ''Select'', modni sladokusci uživali su u još dve revije.
Suzana Perić predstavila je kolekciju ''City hipy''. Ženstvena i senzualna kolekcija u kojoj se posebno ističu lepršave svilene haljine cvetnih dezena. U takvoj jednoj haljini pistom je prošetala i supruga legende nemačkog i svetskog fudbala Lotara Mateusa, Marijana Mateus, a i prvi redovi oko piste bili su ispunjeni poznatim likovima sa estrade koji očigledno rado nose krpice Suzane Perić.
"Ovo je odlična kolekcija. Suzana je odlična kreatorka i moja velika prijateljica i zbog nje sam pristala da učestvujem", izjavila je Marijana Mateus.
Haljine je nosila i novinarka Duška Jovanić, koja je već "rezident" manekenka na revijama Suzane Perić.Poslednja revija na otvaranju bila je ''raj za ženske oči'' ili, kao što je prokomentarisala jedna dama iz publike – "pistom su šetali slatkiši koji ne goje". Pogadjate da je reč o reviji muškog donjeg veša.
''Jockey'', brend koji decenijama proizvodi donji veš poznat po kvalitetu i udobnosti, i u kolekciji za proleće/leto 2007. ostao je dosledan tradiciji. Posebno zanimljiva je 3D linija koja je reklamirana kao ''vaša druga koža''.Posle revija bio je organizovan koktel, uz vesele zvuke sedamdesetih godina, pre svega iz filma "Groznica subotnje večeri".
Manifestacija Rimel Fashion Selection trajeće do 26. aprila, a revije će biti organizovane na ekskluzivnim lokacijama hotela "Hajat", kluba Magacin, Party Tent ''šatoru'', ali i u vozu ''Romantika''.
Naravno da treba da budete uz MONDO ako želite da budete u toku.
(Dragana Todorović/MONDO)