"Istraživanje sprovedeno tokom prošle godine pokazalo da u Srbiji 61 odsto vozača koristi sigurnosni pojas, 58 odsto suvozača i tek tri odsto putnika na zadnjem sedištu. To je znatno ispod nivoa u razvijenim zemaljama, gde je stepen korišćenjan sigurnosnog pojasa veći od 85 odsto", rekao je, prilikom predstavljanja kampanje "Vežite pojas" direktor Agencije za bezbednost saobraćaja Stojadin Jovanović.

On je objasnio da korišćenje sigurnosnog pojasa predstavlja i psihološki momenat, jer kada vozač to uradi, postoji 99 odsto verovatnoće da će sa pažnjom poštovati i druge saobraćajne propise.

Zbog toga je pokrenuta kampanja čiji je cilj podizanje svesti vozača i putnika o značaju korišćenja sigurnosnih pojaseva. Osim TV spota, od 24. juna će biti postavljeni bilbordi na najvažnijim saobraćajnicama u Srbiji, na kojima nas predsednik Srbije Tomislav Nikolić, opominje da vežemo pojas.



"Predsednik Nikolić, svestan važnosti vezivanja pojasa, odlučio je da svojim primerom, kada ga koristi na zadnjem sedištu, pokaže da je to dobro učiniti", kaže savetnik predsednika Srbije Stanislava Pak.

Anketa

Da li ti vezuješ pojas u kolima?


(MONDO)