Sa ciljem da se kod vozača i putnika podigne svest o značaju korišćenja sigurnosnih pojaseva, Agencija za bezbednost saobraćaja predstavila je kampanju "Vežite pojas", čiji promoter je predsednik Srbije Tomislav Nikolić.
On je objasnio da korišćenje sigurnosnog pojasa predstavlja i psihološki momenat, jer kada vozač to uradi, postoji 99 odsto verovatnoće da će sa pažnjom poštovati i druge saobraćajne propise.
Zbog toga je pokrenuta kampanja čiji je cilj podizanje svesti vozača i putnika o značaju korišćenja sigurnosnih pojaseva. Osim TV spota, od 24. juna će biti postavljeni bilbordi na najvažnijim saobraćajnicama u Srbiji, na kojima nas predsednik Srbije Tomislav Nikolić, opominje da vežemo pojas.
"Predsednik Nikolić, svestan važnosti vezivanja pojasa, odlučio je da svojim primerom, kada ga koristi na zadnjem sedištu, pokaže da je to dobro učiniti", kaže savetnik predsednika Srbije Stanislava Pak.
Anketa
Da li ti vezuješ pojas u kolima?
-
Uvek
75.64% (1599)
-
Kakokad
15.75% (333)
-
Nikako da se naviknem
2.89% (61)
-
Ne, baš mi smeta
5.72% (121)
(MONDO)