Preparati za negu kože posle brijanja sa zaštitom od infekcija, za regenerisanje kože, hidrataciju... Čak 75 odsto muškaraca u Srbiji koristi neki od ovih proizvoda bar dva puta nedeljno.
Kako bi izbegli peckanje i umirili kožu, oko 10 odsto muškaraca koristi afteršejv preparate svakodnevno, 19 odsto ih upotrebljava od četiri do šest puta nedeljno, a najveći broj muškaraca, oko 45 odsto, nanosi ih na lice dva do tri puta nedeljno.
Čini se da pripadnici "jačeg" pola najviše vole preparate za negu kože posle brijanja u tečnoj formi, koje kupuje više od polovine korisnika, dok ih u formi losiona koristi 25 odsto muškaraca. Afteršejv u formi balzama najmanje je popularan, pa ga kupuje samo 15,5 odsto muškaraca.
Iako ih neki koriste manje, neki više - 9,8 domaćinstava u Srbiji barem jednom je kupilo neki od ovih proizvoda u periodu od šest meseci.
Oni nešto mlađi korisnici, starosti od 15 do 39 godina, višeg ili visokog obrazovanja, zaposleni, uglavnom koriste preparate stranih brendova, pokazalo je šestomesečno istraživanje, piše na sajtu "Market netvork".
Sredstva za negu kože posle brijanja mogu se naći u gotovo svakoj radnji, ali muškarci najviše vole da ih kupuju u tradicionalnim prodavnicama, sudeći prema rezultatima ovog istraživanja. Nešto manji broj korisnika kupuje ove proizvode u super ili minimarketima, a najmanje korisnika ih nabavlja u drogerijama i hipermarketima.