“Da li ste za jedan dijetalni 'big mek'?", uskoro bi mogao da vas upita prodavac z akasom "Mekdonaldsa".
Svetska ekonomska kriza nije zaobišla ni najprofitabilnije – "Mekdonalds", jedan od najvećih proizvođača brze hrane beleži još jedan mesec u gubicima, zbog čega najavljuje novine na meniju kako bi privukao i pobornike zdrave ishrane.
Čelnici su odlučili da inoviraju ishranu uvodeći dijetalni meni. Ni niske cene kojima se do sada rukovodio taj najveći proizvođač brze hrane u svetu, nisu donele profit.
"Prema statističkim podacima, 55 odsto naših mušterija je nižeg imovnog stanja, i mi smo znatnim sniženjima proizvoda pokušali da povećamo broj korisnika, ali je i to bilo nedovoljno", kaže potpredsednik "Tehnomik konsaltinga" Dejvid Henks.
Novi način života i navike prosečnog potrošača, pa i način ishrane, prinudili su i čelnike "Mekdonaldsa" da uvedu korenite promene u strategiji poslovanja. Priprema zdrave hrane zahteva više vremena.
"Inovacije u ishrani nesumnjivo mogu usporiti pripremu obroka, pa zato moramo paziti da se jela od barenog povrća, brzo pripremaju, ali i da ne budu skuplja od hamburgera", objašnjava Henks.
"Mekdonalds" je najavio i prodaju svoje kafe u supermarketima, kako bi povećao profit i opravdao moto "To je ono što volim".