![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Lik dugobradog i belobradog starca obučenog u crveno-belo odelo osmišljen još u 19. veku, kao brend bio bi pet puta skuplji od "Koka-kole", čija je vrednost na berzama 200,9 milijardi evra.
"Deda Mraz je brend broj jedan u svetu", smatra Dejvid Hej direktor britanske agencije koja je za procenu vrednosti brenda koristila ekonomski učinak Deda Mraza u turističkom, trgovinskom i u ugostiteljskom sektoru.
"Neosporno je da je Deda Mraz poznata ličnost najveće vrednosti u svetu, i nije ni čudo što brendovi kao što su "Koka-kola", "Folksvagen" ili "KFC" pokušavaju da se približe njegovoj poplurarnosti.
Kada je reč o poznatim ličnostima, fudbaler Dejvid Bekam je, posle najavljenog povlačenja sa fudbalskih terena u maju ove godine, na osnovu raznih ugovora za reklamiranje robnih marki zaradio 35,5 miliona evra, a očekuje se da bi ta vrednost mogla dostići 363,2 miliona evra.
Procenjuje se da je rođenje naslednika britanske krune u julu ove godine princa Džordža, britanskoj ekonomiji donelo 581,2 miliona evra.
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Manje smo kukali, ružno je da se tako omalovažava": Zvezdin MVP Filip Petrušev traži više poštovanja
"Kukanje i plakanje pre utakmice, opet će skretati pažnju sa ovoga": Nedović rekao samo jedno posle derbija