U reklamnim spotovima za šminku devojke imaju pune usne, duge trepavice, ten kao alabaster... Medjutim, to ne znači da ćete i vi tako izlgedati ako koristite Rimelovu maskaru ili Lorealov ruž.
U reklamnim spotovima za šminku devojke imaju pune usne, duge trepavice, ten kao alabaster... Medjutim, to ne znači da ćete i vi tako izlgedati ako koristite Rimelovu maskaru ili Lorealov ruž.Kejt Mos i Penelope Kruz u reklamnim kampanjama za pomenute kozmetičke kuće koristile su veštačke trepavice! To ste, verovatno, pretpostavljali ali sada je i dokazno.
Tako je "londonski look" zapravo postignut samolepljivim trepavicama, a ne maskarom koja će vaše prirodne povećati za 70 odsto.
Kada je prevara otkrivena, iz javnosti je povučena reklama za maskaru, a Društvo za zaštitu potrošača uspelo je da se izbori za to da kompanije ubuduće moraju da obaveštavaju gledaoce ako su u izradi spota koristili mogućnosti postprodukcije kojom se pojačava efekat proizvoda.
(MONDO)